کلمات کلیدی LSI

به‌ روزرسانی شده در ۱۲ دی ۱۴۰۲

|

چرا کلمات کلیدی LSI برای سئو و بازاریابی محتوا بسیار مهم هستند؟

آن روزها گذشته که دیجیتال مارکترها برای به دست آوردن رتبه خوب روی یک کلمه کلیدی وسواس داشتند. امروز کلید ایجاد محتوای شگفت‌انگیز، فقط متن یا Context است. دلیلش چیست؟ بیش از ۱۵ درصد از جستجوهای روزانه گوگل، عبارت‌های جدیدی هستند که کاربران قبلا آن‌ها را جستجو نکرده‌اند. با تریلیون‌ها جستجویی که در هر سال که انجام می‎شود، تعداد خیلی زیادی کوئری جدید به گوگل اضافه خواهد شد.

هر ساله تعداد زیادی کوئری جدید به گوگل اضافه میشود.

با یافتن روش‌های متفاوت و منحصر به فرد برای جستجوی مسائل مشترک توسط گوگل ریزالت‌ها، این دقیقا به همین دلیل است که کلمات کلیدی LSI به یکی از بزرگ‎ترین عوامل رتبه‎‌بندی گوگل تبدیل شده‌‎اند. از منظر سئو‌، استفاده از آن نتایج بسیار مثبتی دارد. با استفاده از آن‌ها در محتوای خود می‌توانید ارزش آن را افزایش داده و کاری کنید که در جستجوهای کاربران، بازدید بهتری داشته باشد.

کلمات کلیدی LSI چیست؟

گوگل از سال ۲۰۱۵ درباره اهمیت کلمات کلیدی LSI صحبت‌ می‌کند. با این حال‌، آن‌ها برای توضیح دقیق آن به بازاریابان اینترنتی، زمان زیادی صرف نکرده‎‌اند. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از دیجیتال مارکترها درباره این مفهوم اطلاعات زیادی نداشته باشند.

LSI مخفف Latent Semantic Index (ing) است. این یک برنامه کامپیوتری است که برای یادگیری طیف گسترده‌‎ای از مترادف‌ها بر اساس متن طراحی شده است. در واقع LSI روشی است که از تکنیک‌های ریاضی برای پیدا کردن روابط بین کلمات و مفاهیم در یک محتوا استفاده‌ می‌کند .

کلمات کلیدی LSI چیست

در اینجا یک تعریف کاربردی‌‎تر از LSI کیوردها آمده است:

از نظر سئو (بهینه سازی موتورهای جستجو)‌، کلمات کلیدی LSI عبارت‌های جستجوی مرتبط با کلمه کلیدی اصلی مورد نظر شما هستند. آن‌ها به شما کمک‌ می‌کنند تا محتوای خود را تقویت کنید و باعث می‌شود کاربران و موتورهای جستجو بتوانند از محتوای شما مطلع شوند.

موارد زیر، نمونه‎‌هایی از کلمات کلیدی مناسب LSI برای کلمه کلیدی اصلی همین مقاله‌ای هستند که در حال خواندنش هستید.

  • کلمات کلیدی LSI چیست؟
  • نمونه کلمات کلیدی LSI
  • نحوه استفاده از کلمات کلیدی مرتبط
  • ابزارهای یافتن کلمات کلیدی LSI
  • آیا کلمات کلیدی مرتبط بر سئو تأثیر‌ می‌گذارد؟
  • کلمات کلیدی معنایی

همانطور که‌ می‌بینید‌، هر یک از عبارات بالا برای همراهی کلمه کلیدی اصلی مناسب است.

اگر توضیحات ما کمی پیچیده به نظر‌ می‌رسد نگران نباشید (مخصوصا که کلمه کلیدی ما شامل کلمه کیورد است). کمی جلوتر روش‌های مختلف برای یافتن آسان کلمات کلیدی مرتبط LSI و همچنین نحوه استفاده از آن‌ها را در محتوای خود، برای نمایش بیشتر در نتایج جستجوی مربوطه بررسی‌ می‌کنیم.

آیا کلمات کلیدی LSI همان مترادف‌ها هستند؟

در حالی که برخی از کلمات کلیدی LSI‌ می‌توانند مترادف باشند‌، اما همه مترادف‌ها LSI نیستند. اکثر LSI کیوردها کلمات و عباراتی هستند که با کلمه کلیدی اصلی شما ارتباط نزدیکی دارند. بنابراین‌ استفاده از مترادف‌ها در مطالب شما‌ می‌تواند به سئوی داخلی مقاله‌تان کمک کند‌، اما مترادف کلمات کلیدی LSI نیستند.

به عنوان مثال‌، مترادف کلمه «ژاکت» می‌تواند «کت» باشد. با این حال‌، کلمات کلیدی LSI برای «ژاکت» شامل کلماتی مانند: دو رو، زمستان‌، گرم و… باشد.

یک روش خوب برای درک تفاوت مترادف و کلمات کلیدی مرتبط‌، انجام جستجوی گوگل است. جستجوهای پیشنهادی که در منوی کشویی ظاهر‌ می‌شوند‌، نوعی از LSI هستند:

جستجوهای پیشنهادی که در منوی کشویی ظاهر‌ می‌شوند‌، کلمات کلیدی LSI هستند

مزایای استفاده از کلمات کلیدی LSI چیست؟

همان‌طور که در ابتدای این مطلب گفتیم، سالانه صدها هزار کوئری مختلف در گوگل انجام‌ می‌شود که پیش از آن هرگز جستجو نشده بودند. گوگل الگوریتم خود را بهبود بخشیده است تا بتواند کلمات کلیدی مرتبط را بهتر درک کند. گوگل می‌گوید:

«سالانه میلیاردها جستجو در گوگل انجام می‏‌شود. واقعیت این است که ۱۵ درصد از جستجوهایی که ما هر روز می‎بینیم جدید هستند – این یعنی همیشه کارهای بیشتری برای انجام بهتر کارها و ارائه بهترین پاسخ به سوالات افراد از طیف وسیعی از منابع قانونی وجود دارد. در حالی که نتایج جستجوی ما هرگز بی‌عیب و نقص نخواهد بود، اما مانند همیشه متعهد به حفظ اعتماد شما هستیم و اطمینان می‌دهیم که محصولات ما همچنان برای همه مفید خواهند بود.»

گنجاندن کلمات کلیدی LSI در محتوا، وضوح و شفافیت محتوای شما را افزایش می‌دهد و مزایای سئویی مختلفی را به همراه دارد:

  •  LSIها رتبه وبسایت شما را در موتورهای جستجو افزایش می‌دهند: استفاده از کلمات کلیدی LSI در متن به موتورهای جستجو کمک‌ می‌کند تا صفحه شما را درک کرده و قدرت رتبه‌‎بندی آن را افزایش دهند.
  • کلمات کلیدی معنایی ارتباط محتوای شما را بهبود می‌بخشند: افزودن کلمات مرتبط نیز به شما اطمینان‌ می‌دهد که محتوای خود را با تکرار بیش از حد کلمات کلیدی، آپلود نخواهید کرد.
  • کلمات مرتبط باعث افزایش تعداد افرادی می‌شود که محتوای شما را پیدا می‌کنند: کلمات کلیدی LSI همچنین به شما کمک‌ می‌کند تا تجربه جستجوی بهتری را برای کاربران‌تان ارائه دهید‌ که به نوبه خود به بهبود عوامل مختلف رتبه‌بندی مانند زمان صرف شده در یک صفحه‌، نرخ پرش و… هم کمک می‌کند.

آیا کلمات کلیدی LSI معایبی دارند؟

کلمات کلیدی LSI لزوما معایبی ندارند‌، اما روش ایندکس کردن محدودیت‌هایی دارد. مثلا:

  • ترتیب کلمات را در نظر‌ نمی‌گیرد و از همه حروف ربط و اضافه استفاده می‎کند.
  • کلمات را فقط دارای یک معنی‌ می‌داند .
  • ایده‌های اساسی و کنایه را به رسمیت‌ نمی‌شناسد. در برخی موارد ممکن است معنی کلمات با معنای متن مطابقت نداشته باشد.

چه زمانی کلمات کلیدی LSI مرتبط شدند؟

اگر از خودتان‌ می‌پرسید که کلیدواژه‌های LSI چه زمانی مرتبط شدند‌، باید به شما بگوییم همه چیز در سال ۲۰۰۴ و زمانی آغاز شد که نمایه‌سازی معنایی نهفته (latent semantic indexing) در الگوریتم جستجوی گوگل پیاده‌‎سازی شد. هدف آن کمک به موتور جستجو در ارائه نتایج مرتبط‌‎تر به کاربران بود.

اما‌ گوگل فقط روی کلمات کلیدی متمرکز نبود. این غول جستجو دلش‌ می‌خواست متن‌های لنگر را در هایپرلینک‌ها و همچنین گروه‌هایی از سایت‌ها که به یکدیگر لینک داده می‌شدند، بفهمد.

با همه این موارد در یک به‌روز رسانی الگوریتم‌، گوگل نحوه ارائه نتایج جستجو را به طرز چشم‌گیری تغییر داد.

دیگر موتور جستجو کیوردهایی که مطابقت کامل داشتند را در محتوای وب هدف قرار‌ نمی‌داد. اکنون الگوریتم‌ می‌تواند متن نوشته و مترادف را درک کند. به جای نگاه کردن به یک کلمه کلیدی و دفعات استفاده از آن برای اطلاع از موضوع صفحه‌، گوگل‌ این روزها می‌تواند همه چیزهای ارائه شده در یک صفحه را به خوبی و با دقت تجزیه و تحلیل کند.

چه زمانی کلمات کلیدی LSI مرتبط شدند؟

برای درک بهتر تاثیر این تغییر‌، بیایید نگاه عمیق‎‌تری به کلمات کلیدی LSI و ارتباط آن‌ها با سئو داشته باشیم.

تاثیر LSI کیوردها بر سئو

در سال‌های قبل، خزنده‌های گوگل‌ که به عنوان «عنکبوت» نیز شناخته‌ می‌شوند‌ با خزیدن از لینکی به لینک دیگر در صفحات وب متصل‌، به طور خودکار وب‌سایت‌ها را پیدا و اسکن‌ می‌کردند. هنگام کرال کردن یا همان خزیدن، کلمات کلیدی را در یک صفحه مشاهده‌ می‌کردند تا به آن‌ها در شناسایی موضوع آن کمک کنند.

به عنوان مثال‌، اگر قرار باشد پستی با عنوان «۲۱ نکته برای تقسیم‌‎بندی موثر ایمیل» منتشر کنید‌، گوگل صفحه شما را اسکن‌ می‌کند تا تعیین کند که آیا شما از عبارت «تقسیم‌بندی لیست ایمیل» در بخش‌های اصلی وب‎سایت خود استفاده کرده‌اید‌ یا خیر، این بخش‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • تگ عنوان
  • بدنه محتوا
  • متن جایگزین تصویر
  • عنوان H1‌، زیر عنوان H2 و H3 و…

اما‌، پس از به روز رسانی LSI‌، روش کرالینگ گوگل تغییر کرد و در نتیجه این بهبودهای سئویی انجام شد :

گوگل صفحات را بهتر درک‌ می‌کند

علاوه بر اسکن صفحه شما برای پیدا کردن کلمه کلیدی اصلی‌، اکنون آن صفحه را برای کلمات کلیدی مرتبط مختلف‌، مانند: «کمپین ایمیل»‌، «MailChimp»‌، «مخاطب»‌، «مشترکین»‌، «ابزار ایمیل» و… اسکن‌ می‌کند. این بدان معناست که گوگل کار‌ می‌کند تا بفهمد موضوع کلی یک صفحه چیست و برای درک محتوا در سطحی بسیار عمیق‌‏تر از جستجوی چند کلمه کلیدی خاص‌، بر نمایه‎‌سازی معنایی نهفته متکی است.

گوگل صفحات را به صورت متنی مطالعه‌ می‌کند

در واقع الگوریتم گوگل در حال حاضر این توانایی را دارد که یک صفحه را درست مانند انسان بخواند و کلمات مترادف و مرتبط آن را مشخص کند. این یعنی موتور جستجو اکنون‌ می‌تواند بین کلمات حتی بر اساس کوچکترین جزئیات تمایز قائل شود. به عنوان مثال‌، در حال حاضر این توانایی را دارد که تفاوت بین عبارات تحت‌اللفظی و مجازی را تشخیص دهد‌، مانند:

«کلمات کلیدی LSI را در محتوای خود وارد نکنید‌، اگر آن‌ها مرتبط نیستند.»

در مقابل

«برای محافظت از کفش، هنگام پوشیدن آن از پاشنه‌کش استفاده کنید.»

گوگل‌ می‌تواند نتایج مرتبط‎‎تری را ایجاد کند

بر اساس یک مقاله تحقیقی که اخیرا توسط گوگل منتشر شده است، آن‌ها کلماتی که اغلب در کنار هم قرار‌ می‌گیرند را شناسایی‌ می‌کنند تا به ربات‌ها کمک کنند موضوع اصلی صفحاتی که اسکن‌ می‌کنند را به راحتی بفهمند. با دسته‌بندی دقیق‌تر‌، نتایج به دست آمده بیشتر مرتبط می‌شوند.

گوگل تصویر کلی کسب‌وکار شما را در اختیارتان قرار می‌دهد

علاوه بر این‌، الگوریتم آن‌ها طوری طراحی شده است که نام کسب‌وکار‌، وب‌سایت و صنعت شما را مورد سنجش قرار دهد تا به گوگل کمک کند تا درک کاملی از هر یک صفحه در سایت‌تان در رابطه با کل کسب‎وکار شما داشته باشد.

حالا‌ می‌توانید ببینید چرا LSI کیوردها به بخش مهمی از الگوریتم موتور جستجو تبدیل شده‌اند؟

هدف اصلی گوگل این است که مناسب‌ترین نتایج ممکن را در اختیار جستجوگران قرار دهد – حتی برای ۱۵ درصد از کلمات جستجو شده‌ای که قبلا هرگز جستجو نشده‌اند. این یک استاندارد کیفیت شگفت‌انگیز است که دستیابی به آن بدون ایندکس معنایی نهفته غیرممکن است.

آیا یوتیوب از کلمات کلیدی LSI استفاده‌ می‌کند؟

جالب اینجاست که باید توجه داشت هرچند گوگل مالک یوتیوب است‌، آن‌ها در درجه اول بر روی دو موتور جستجو و الگوریتم متفاوت کار‌ می‌کنند. تا زمان نوشتن این مطلب، به‌ نظر نمی‌رسد یوتیوب از کلمات کلیدی LSI برای رتبه‌بندی استفاده‌ ‌کند.

بنابراین در حالی که جستجوهای یوتیوب پیشنهادات مرتبط را به کاربران خود ارائه‌ می‌دهند‌، مکان‌های زیادی برای قرار دادن کلمات کلیدی LSI در آن وجود ندارد.

سئوی یوتیوب عمدتا متکی به ویرایش با کیفیت بالا برای افزایش میزان مشارکت و میزان کلیک روی تصاویر کوچک است. این یک حقیقت پذیرفته شده در سطح جهانی است که ویرایش با کیفیت بالا‌، به جای کلمات کلیدی LSI‌، بزرگ‌ترین عامل در الگوریتم یوتیوب است.

بنابراین اگرچه به نظر‌ می‌رسد کلمات کلیدی LSI فاکتور مهمی در موتور جستجوی گوگل باشند، اما در موتور جستجوی یوتیوب از اهمیت چندانی برخوردار نیستند.

نحوه یافتن کیوردهای مرتبط با ابزارهای کلمات کلیدی LSI

اولین قدم برای یافتن آن‌ها ایجاد پایه‌ای از کلمات کلیدی مهم برای صنعت و کسب‌وکار شما است. پس از انجام این کار‌، ارائه کلمات کلیدی مرتبط آسان خواهد بود. تنها چیزی که نیاز دارید این است که کمی تحقیق کنید تا امکانات بی‌‎پایان را کشف کنید – و برای این کار به ابزارهایی نیاز دارید. در اینجا پنج ابزار کیورد LSI معرفی شده است که‌ می‌توانید برای پیدا کردن مناسب‌ترین کلمات مرتبط‌تان از آن‌ها استفاده کنید.

اتوکامپلت گوگل

ویژگی جستجوی فوری گوگل، ساده‌ترین راه برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط با کلمه اصلی شماست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کلمه کلیدی مورد نظر خود را در کادر جستجوی گوگل تایپ کنید و طیف وسیعی از پیش‏‌بینی‌ها را در مورد آنچه که ممکن است در ادامه بنویسید، دریافت کنید.

به دنبال کلماتی باشید که به صورت پیشنهادی با حروف بولد ظاهر‌ می‌شوند. لیستی از موضوعات مرتبط با صنعت‌تان تهیه کنید و آن‌ها را در محتوای خود قرار دهید.

اتوکامپلت گوگل

جستجوهای مرتبط با گوگل

همچنین‌ می‌توانید کلمه کلیدی اصلی خود را در گوگل تایپ کنید و سپس به پایین صفحه بروید تا بخش «جستجوهای مرتبط» یا همان « Related Searches» را پیدا کنید.

جستجوهای مرتبط با گوگل

سوالاتی که مردم می‌پرسند

یکی دیگر از منابع فوق العاده موثر و رایگان‌، کادر «People Also Ask» یا همان سوالات متداول مردم در صفحه نتایج جستجو‌ است که گزینه‌های بیشتری را در اختیار شما قرار‌ می‌دهد.‌ می‌توانید چند مورد از این نتایج را بررسی کنید تا ببینید آیا کلمات اضافی وجود دارد که‌ می‌توانید استفاده کنید یا خیر؟ به دنبال مواردی باشید که برجسته و مهم هستند، مانند مثال زیر:

سوالاتی که مردم می‌پرسند

استفاده از ابزار KWFinder

وقتی یک کلمه کلیدی را در KWFinder تایپ می‌کنید‌ اطلاعات زیر را به شما می‌دهد:

  • میزان جستجو
  • سختی کلمه کلیدی
  • CPC
  • ترندها
  • بازدیدهای تخمینی

به کمک این ابزار می‌توانید عبارات مناسبی را پیدا کنید.

نحوه استفاده از کلمات کلیدی LSI برای سئو

ابزارهای تولید کلمات کلیدی که در بالا ذکر شد‌، لیستی طولانی از گزینه‌های مناسب کلمات کلیدی LSI برای محتوای شما ارائه‌ می‌دهد. اکنون وقت آن رسیده که آن‌ها را به محتوای خود اضافه کنید و فواید آن را برای سئو با چشم خودتان ببینید!

کلمات کلیدی LSI را انتخاب کنید که مناسب موضوع شما باشد

قبل از اینکه نحوه تعیین کلمات کلیدی LSI را در متن خود تعیین کنید‌، باید واژه‌هایی که مناسب موضوع شما هستند را‌ مشخص کنید. به عنوان مثال‌، اگر در حال نوشتن یک پست وبلاگ با هدف قرار دادن کلمه کلیدی اصلی «سئوی وبلاگ» بودید، ابزاری که استفاده‌ می‌کنید ممکن است فهرستی بی پایان از گزینه‌های مختلف را برای‌تان بیرون بکشد، مثل:

  • چک لیست سئو وبلاگ
  • موضوعات وبلاگ سئو
  • نکات مربوط به سئو در وبلاگ
  • وبلاگ‌های سئو برای مبتدیان
  • سئو چه مزایایی دارد
  • معنی سئوی وبلاگ
  • افزونه‌های جستجوگر برای وبلاگ‎نویسان
  • چگونه یک پست ساده و صمیمی درباره سئو بنویسیم
  • وبلاگ سئو برای مبتدیان
  • آخرین روندهای سئو
  • چگونه پست خود را برای سئو بهینه کنیم

و…

همان‌طور که‌ می‌بینید‌، اکثر آن‌ها خوب هستند و می‎توانند به شما کمک کنند.

اگر در حال ایجاد یک بلاگ پست برای WordStream در مورد مزایای سئوی وبلاگ هستید‌، کلمه کلیدی اصلی «سئوی وبلاگ» را با عبارات مرتبط مانند «سئو چه مزایایی دارد» و «سئوی وبلاگ برای مبتدیان» مرتبط می‌کنید .

از طرف دیگر‌، اگر پست، مربوط به روش‌های مختلف برای بهینه‌‎سازی سئوی وبلاگ شما باشد‌، از بین عبارات LSI می‌توانید از «نحوه بهینه‌سازی یک پست بر اساس سئو» و «X نکته درباره سئوی بلاگ» را انتخاب‌ می‌کنید.

به کل برآورد ماهانه جستجو نگاه کنید

گاهی اوقات‌، تعیین بهترین LSI کیوردها می‌تواند واقعا دشوار باشد‌، زیرا برخی از پیشنهادات ممکن است به عنوان یک پست کاملا مورد استفاده قرار بگیرد.

هنگامی که این اتفاق‌ می‌افتد‌، باید تعیین کنید که آیا این پیشنهاد به عنوان یک مقاله جداگانه کاربرد بهتری دارد یا می‌توانید آن را به پست اصلی خود اضافه کنید؟ بهتر است برآورد کل جستجوی ماهانه را بررسی‌ کنید تا تصمیم بگیرید که آیا این کلمه کلیدی، ارزش نوشتن چیز جدیدی را دارد یا بهتر است در مطلب اصلی گنجانده شود.

کلمات کلیدی‌ای که ابزارتان به شما ارائه‌ می‌دهد برای متن‎های مختلفی کار‌ می‌کند و شما باید تعیین کنید که کدام یک برای صفحه خاصی که ایجاد‌ می‌کنید بهتر کار‌ می‌کند.

در طول تحقیقات خود‌، اگر با کلمات کلیدی متناسب با صفحه‌تان مواجه شدید، می‌توانید آن‎ها را در صفحات مختلف یادداشت کنید تا بتوانید سئوی کلی وب سایت خود را بهبود بخشید.

کلمات کلیدی LSI را به صفحه خود اضافه کنید

شما باید کلمات کلیدی LSI خود را به همان مکان‌هایی که کلمه کلیدی اصلی‌تان را اضافه کرده‌اید، اضافه کنید‌، از جمله:

  • عنوان متا و توضیحات متا
  • عناوین H1، H2، H3
  • تگ‌های alt تصویر
  • در تمام بدنه متن

اطمینان حاصل کنید که کلمات و عبارات مرتبط را در سراسر پست‌تان با روشی طبیعی استفاده کنید. این امر به شما کمک می‌کند تا از تکرار و استفاده بی‌رویه از کلمه کلیدی اصلی خود بپرهیزید.

بر تجربه کاربر تمرکز کنید

از کلمات کلیدی LSI در محتوای خود بیش از حد استفاده نکنید. اگرچه این‌ها کلمات کلیدی شما نیستند‌، اما استفاده از آن‌ها بسیار آسان است – و اگر این کار را انجام دهید‌، به خاطر آن جریمه خواهید شد. شما‌ می‌خواهید به اندازه کافی کلمات مرتبط را وارد متن‌تان کنید تا موضوع صفحه شما بلافاصله برای گوگل و سایر موتورهای جستجو روشن شود‌، اما بدون خراب کردن تجربه خواننده!

برای اینکه این کار را به طور موثر انجام دهید‌ باید کلمات کلیدی مرتبط را اضافه کنید‌، در حالی که محتوا منسجم‌ و طبیعی‌ بوده و دنبال کردن آن آسان باشد. این به شما کمک‌ می‌کند تا نه تنها از جریمه‌های گوگل جلوگیری کنید‌، بلکه تجربه بازدیدکنندگان خود را نیز بهبود بخشیده و در نهایت‌، از وبلاگ‌تان درآمد کسب کنید.

نکات نهایی درباره استفاده از کلمات کلیدی LSI برای سئو

در اینجا برخی از قوانین کلی برای پیاده‌سازی کلمات مرتبط در محتوا برای تقویت استراتژی سئو آورده شده است:

  • در استفاده از مترادف‌ها زیاده‌روی نکنید
  • همان‌طور که حرف می‌زنید بنویسید. اگر عباراتی را در زندگی روزمره خود استفاده می‌کنید، در متن هم آن‌ها را به کار نبرید.
  • از نسبت ثابت کلمات و عبارات مرتبط با بقیه متن خود استفاده کنید (مثلا یک کلمه کلیدی LSI برای هر ۲۰۰ تا ۳۰۰ کلمه)

اگرچه داشتن نسبتی مشابه چیزی که در بالا گفتیم کافی نیست – و مطمئنا تضمین‌ نمی‌کند که شما برای هر یک از کلمات کلیدی LSI انتخابی خود رتبه کسب کنید – اما یک راهنمای مفید برای حرکت‌تان در مسیر درست است.

صرف نظر از تعداد دفعاتی که از کلمات کلیدی LSI استفاده‌ می‌کنید‌، اولویت اصلی شما همیشه باید ارائه اطلاعات واضح‌، مختصر و مفید باشد که به خوانندگان در یافتن پاسخ‌ها و راه‌حل‌های مورد نظر کمک‌ می‌کند (البته در عین حال به شما در دستیابی به هدف تجاری خود برای تبدیل خوانندگان به مشتریانی که پول پرداخت می‎کنند کمک‌ می‌کند).

اگر سعی کنید همیشه با هدف ارائه ارزش به خوانندگان، یک محتوا را تولید کنید. در این صورت متوجه خواهید شد که از کلمات کلیدی مرتبط به طور طبیعی در متن خود بدون هیچ گونه تلاش آگاهانه‌ای استفاده خواهید کرد. در یک کلام سعی کنید برای انسان بنویسید، نه برای یک ماشین!

کلمات کلیدی LSI را در محتوا و استراتژی سئو خود بگنجانید

گوگل در زمینه هوش مصنوعی و یادگیری ماشین پیشرفت‌های چشمگیری داشته است. خودمانیم! حتی این موضوع می‌تواند کمی ترسناک به نظر برسد که گوگل چقدر هوشمند شده است!

موتور جستجو از کلمات کلیدی LSI برای یافتن مضمون هر محتوا بیشتر استفاده‌ می‌کند و به همین دلیل ارزش وقت گذاشتن برای یادگیری نحوه استفاده از این کلمات کلیدی ارزشمند در استراتژی سئو و کمپین‌های بازاریابی محتوا را دارد.

این مطلب تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد کلمات کلیدی LSI‌، اهمیت آن‌ها‌، نحوه یافتن‌شان و راه‌های مختلفی که‌ می‌توانید از آن‌ها برای بهبود حضور کلی خود در اینترنت استفاده کنید را در اختیار شما قرار داده است . اکنون وقت آن رسیده است که اقدامات لازم را انجام دهید. بخشی از محتوا را در وب‌سایت خود انتخاب کنید که‌ می‌توانید با استفاده از نکاتی که در این پست آموخته‎‌اید‌، تغییراتی رو آن انجام داده و بهبودش دهید. آیا در حال حاضر کلمات کلیدی LSI را در محتواهای خود می‌گنجانید؟

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اشتراک‌گذاری‌:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از اخبار روز سئو و روابط عمومی باخبر باش
آخرین رازهای گوگل درباره رتبه‌بندی سایت‌ها در جدیدترین ایبوک تریبون

برای دریافت رایگان ایبوک فقط روی دکمه زیر کلیک کنید.