ارتباطات رسانه‌ای، راهکاری هوشمندانه برای بازتاب گسترده اخبار سازمان‌ها

وسعت انتشار اخبار برند کسب‌وکارها با ارتباط رسانه‌ای قوی تریبون

ارتباط رسانه‌ای

ارتباطات رسانه‌ای چیست؟

از آن‌جا که در عصر اینترنت، ابزارهای رسانه‌ای دیجیتال بسیار ارزان‌تر و در دسترس‌تر از گذشته هستند، گاهی عده‌ای به اشتباه فکر می‌کنند که فعالیت و مدیریت رسانه‌ای هم به همان سادگی امکان‌پذیر است. در حالی که گسترش ارتباطات رسانه‌ای، کاری دشوار و زمان‌بر است و به تلاش، تجربه و تخصص نیاز دارد.
روابط رسانه‌ای زیرمجموعه‌ فعالیت‌های روابط عمومی یک سازمان است که از ارتباط گسترده و همکاری مستمر با رسانه‌ها به وجود می‌آید. روابط رسانه‌ای قوی به برندها کمک می‌کند با انتشار اخبار در زمان و موقعیت‌های مختلف، پیام برند خود را به مخاطب برسانند.

ارتباط رسانه‌ای تریبون

ارتباطات رسانه‌ای تریبون شامل چه خدماتی می‌شود؟

Media Monitoring

بازتاب نام سازمان و برند کسب‌وکارها را در رسانه‌های جمعی رصد می کنیم

Media Planning

طبق استراتژی پوشش خبری کسب‌وکار، برای انتشار اخبار برند برنامه‌‌ریزی می‌کنیم

Publication planning

مطالب خبری برند را با کمترین هزینه و به طور گسترده در رسانه‌ها منتشر می‌کنیم

چرا خدمات ارتباطات رسانه‌ای را به تریبون بسپاریم؟

سرعت انتشار محتوا

تعامل مداوم و همکاری طولانی‌مدت تریبون با رسانه‌ها باعث شده است که روند تهیه گزارش تا انتشار اخبار برند کسب‌وکارها را در سریع‌ترین زمان انجام دهیم.

وسعت انتشار محتوا

انتشار گسترده اخبار هر کسب‌وکاری یکی از کلیدهای موفقیت فعالیت روابط عمومی آن برند است. همکاری با متنوع‌ترین رسانه‌ها باعث شده است که امکان انتشار وسیع اخبار برندها را داشته باشیم.

تولید محتوا به سبک رسانه

با قوانین نگارش محتوا در هر رسانه و چالش‌های انتشار محتوا آشنا هستیم. پس تولید محتوای خبری را به سبک آن رسانه انجام می‌دهیم.

گزارش‌دهی دقیق

از فعالیت‌های انجام‌شده در ارتباط با رسانه‌ها گزارش تهیه می‌کنیم و میزان بازدید و بازخورد فعالیت هر برند در رسانه‌ها را به اشتراک می‌گذاریم.

رسانه‌های همکار با ما

ایسنا

درخواست مشاوره

برای بهره‌مندی از ارتباط رسانه‌ای تریبون در راستای رصد نام برند سازمان، برنامه‌ریزی پوشش خبری و انتشار گسترده اخبار کسب‌وکار، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

درخواست برگزاری نشست خبری

سوالات متداول

کسب‌وکارها هم مانند افراد به ارتباط نیاز دارند تا در زمان‌های مهم تجاری بتوانند پیام خود را به مخاطبان خود برسانند. زمان‌هایی که قرار است از محصول یا خدمت جدید برند خود رونمایی کنید یا اخبار مهمی داخلی کسب‌وکار خود را به گوش همه برسانید یا بیانه‌‌ای را در زمان‌های خاص و بحران‌ها به‌طور گسترده و هم‌‌زمان منتشر کنید، می‌توانید از تکنیک ارتباط رسانه‌ای استفاده کنید.

بله. با توجه به تجربه‌ای که در همکاری با رسانه‌های مختلف به دست آورده‌ایم، می‎‌توانیم در استراتژی تهیه خبر و انتخاب رسانه هدفمند به کسب‌وکارها کمک کنیم.

خیر. تمام محتواها توسط خبرنگاران واحد رسانه‌ تهیه و تدوین می‌شوند تا اخبار یک برند مانند مطالب رسانه و بدون تگ تبلیغاتی در رسانه منتشر شود.