رپورتاژ خارجی؛
راهی برای جذب مخاطبان بین‌المللی

در بیش از ۱۰هزار رسانه بین‌المللی رپورتاژ آگهی منتشر کنید

رپورتاژ آگهی خارجی

انتشار رپورتاژ آگهی خارجی در بیش از 10‌هزار رسانه‌ معتبر بین‌المللی

مزایای خرید رپورتاژ آگهی خارجی

توسعه بازار

به کمک رپورتاژ خارجی، می‌توانید در بازارهای جهانی حضور داشته باشید و برای جذب مخاطبان هدف غیر ایرانی خود تلاش کنید.

بهبود سئو محلی

اگر مخاطب کسب‌وکار شما در کشور دیگری خارج از ایران حضور دارد، با انتشار رپورتاژ در رسانه‌های آن منطقه، می‌توانید به نمایش سایت خود در نتایج محلی آن‌ها کمک کنید.

افزایش اعتبار برند در سطح بین‌المللی

با انتشار رپورتاژ خارجی، پلتفرم‌های جهانی مثل ویکی‌پدیا، یوتیوب، اسپاتیفای و… حساب بیشتری روی شما باز می‌کنند و راحت‌تر می‌توانید محتوای خود را در آن‌ها منتشر کرده و درآمدزایی داشته باشید.

بهبود سئوی صفحات غیر فارسی

انتشار رپورتاژ آگهی خارجی، به کسب‌وکارهایی که سایت چندزبانه دارند کمک می‌کند تا در نتایج جستجو سایر زبان‌های سایت خود هم رتبه خوبی کسب کنند.

دلایل انتخاب تریبون برای انتشار رپورتاژ آگهی خارجی

دسترسی سریع به رسانه‌ها

در کوتاه‌ترین زمان ممکن، می‌توانید لیست کاملی از رسانه‌های خارجی و معتبر را مشاهده کنید.

امکان پرداخت ریالی

با اینکه رسانه‌های حاضر در پنل تریبون، از کشورهای مختلفی هستند؛ اما امکان پرداخت ریالی برای سفارش رپورتاژ خارجی وجود دارد.

تولید محتوا به زبان رسانه‌ها

برای تهیه محتوای باکیفیت به زبان رسانه نیز می‌توانید روی تریبون حساب کنید و از خدمات آن برای انتشار رپورتاژ خارجی بهره‌مند شوید.

تنوع بالای رسانه‌ها

در تریبون، به بیش از ۱۰هزار رسانه بین‌المللی برای انتشار رپورتاژ خارجی دسترسی دارید.

مراحل سفارش و خرید رپورتاژ آگهی خارجی

1 وارد پنل کاربری خود در تریبون شوید.
2 از نوار کناری، فیلتر «رپورتاژ خارجی» را انتخاب کنید.
3 رسانه موردنظر خود را انتخاب کنید.
4 خرید خود را نهایی کنید.
5 محتوای رپورتاژ خود را بارگذاری کنید.
6 بعـد از تاییـد رسانـه، رپـورتاژ شـما منتشر خواهد شد.

فرم مشاوره انتشار رپورتاژ آگهی بین‌المللی

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

کسب‌و‌کارهای همراه تریبون
سوالات متداول

کسب‌وکارهایی (ایرانی یا غیرایرانی) که مخاطبان خارجی دارند، برای اینکه بتوانند به جامعه مخاطبان خود دست پیدا کنند به رپورتاژ خارجی نیاز دارند. همچنین انتشار رپورتاژ در رسانه‌های خارجی به بهبود سئو و روابط عمومی در سطح بین‌المللی کمک می‌کند. البته رسانه‌های ایرانی که نسخه انگلیسی دارند هم در دسته رسانه‌های خارجی به حساب می‌آیند و می‌توان در آن‌ها رپورتاژ منتشر کرد.

قیمت رپورتاژ آگهی خارجی توسط تریبون تعیین نمی‌شود و مثل رسانه‌های داخلی دخل و تصرفی در قیمت انتشار رپورتاژ رسانه‌ها از جانب پلتفرم تریبون صورت نمی‌گیرد. البته با مذاکراتی که تریبون با رسانه‌ها انجام می‌دهد، سعی می‌کند که قیمت تمام‌شده را کاهش دهد تا هم کسب‌وکارها با قیمت بهتری بتوانند رپورتاژ آگهی خارجی منتشر کنند و هم رسانه‌ها با فروش بیشتر، به سود بیشتری برسند.

قیمت رسانه‌ها با نوسانات بازار ارز، تغییر پیدا کرده و به‌روزرسانی می‌شود و بعد از تبدیل مبلغ به ریال، در جزئیات رسانه‌ها ثبت خواهد شد. همچنین امکان پرداخت با ارز دیجیتال تتر هم در پنل تریبون وجود دارد.

انتشار رپورتاژ در رسانه‌های خارجی، حداقل یک هفته زمان می‌برد. این مدت زمان برای انجام اقداماتی مثل هماهنگی با رسانه، نقل و انتقالات مالی و مواردی از این دست، درنظر گرفته شده است. بنابراین حتما برای برنامه‌ریزی‌های خود، این مدت را درنظر بگیرید. همچنین روزهای شنبه و یکشنبه هم معمولا رسانه‌ها رپورتاژی را منتشر نمی‌کنند.

فعلا خدمات مشاوره‌ای برای ایجاد کمپین رپورتاژ آگهی خارجی به این صورت است که از کسب‌وکار اطلاعاتی مثل موضوع، زبان، کشور مقصد، بازه اعتبار دامنه و میزان بودجه دریافت می‌شود و طبق آن‌ها لیستی از رسانه‌ها در اختیارشان قرار می‌گیرد.

انواع رسانه‌های خارجی در پنل تریبون حضور دارند و کسب‌وکارها می‌توانند از انتشار رپورتاژ در خبرگزاری‌های خارجی تا رسانه‌های ایرانی چندزبانه، سایت‌های دانشگاهی و… اقدام کنند. همچنین اگر رسانه‌ای مدنظر شما باشد که خارج از این دسته‌بندی‌ها قرار بگیرد هم می‌توانید با ثبت تیکت به اطلاع ما برسانید تا برای همکاری با آن‌ها مذاکرات لازم را انجام دهیم.

در حال حاضر رسانه‌های پنل تریبون بیش از ۱۸ زبان زنده و رسمی دنیا از جمله انگلیسی، عربی، ترکی، روسی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی و … را پوشش می‌دهند.

تمامی رسانه‌های خارجی که در پنل قرار داده‌ شده‌اند، رپورتاژ دائمی منتشر می‌کنند و تریبون در این زمینه ضمانت می‌دهد تا یک سال پس از انتشار رپورتاژ آگهی، در صورتی که رپورتاژ یا لینکی حذف شود یا لینکی از فالو به نوفالو تغییر پیدا کند، کل مبلغ پرداختی شما را بازگرداند.

در پنل تریبون، رسانه‌های منتخب و پرمخاطب‌تر قرار داده شده‌اند. اما اگر رسانه خارجی خاصی مدنظر شماست، می‌توانید از طریق تیکت به ما اطلاع دهید تا از لیست ۱۰هزارنفره رسانه‌های همکار تریبون ارتباط برقرار کنیم و امکان انتشار رپورتاژ در آن رسانه را به شما اعلام کنیم. 

برای تهیه محتوای این نوع رپورتاژها، حتما به این نکته توجه کنید که محتوا مطابق با زبان رسانه انتخابی تولید شود.

بستگی به قوانین هر رسانه دارد؛ اما به صورت کلی پیشنهاد می‌شود که لندینگ هم مطابق با زبان رسانه انتخابی باشد. به دلیل اینکه زمانی که کاربر از رسانه به سایت شما مراجعه می‌کند، دچار دوگانگی نشود و همان زبانی که در رسانه دیده را در سایت شما هم مشاهده کند. 

فعلا در پلتفرم محتوای تریبون، امکان تولید محتوا به زبان فارسی و انگلیسی وجود دارد؛ اما به زودی سایر زبان‌ها مثل عربی، آلمانی و اسپانیایی هم به این موارد اضافه خواهند شد تا بدون دغدغه محتوا، رسانه موردنظر خود را انتخاب کنید.

اگر در طول فرایند خرید رپورتاژ خارجی تا انتشار آن با مشکلی مواجه شدید، تریبون تمام تلاش خود را می‌کند که با پشتیبانی همه‌جانبه خود مشکل شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل کند.