بررسی رتبه کلمات کلیدی وبسایت شما با ابزار تخصصی نردبون

نردبون ، بهترین رنک ترکر ایرانی

برای هر سئوکاری مهم است که به‌صورت روزانه از وضعیت کلمات کلیدی مورد نظر خود اطلاع داشته باشد. نردبون این امکان را هم فراهم کرده است که گزارش‌ها و نمودارهای روزانه‌ی وضعیت پروژه خود را با جزئیات کامل از هر کانالی که برایتان راحت‌تر است دریافت کنید.

قابلیت‌های نردبون

رصد دائمی رتبه کلمات کلیدی

نیاز است که رتبه کلمات کلیدی خود را به صورت مداوم در نظر داشته باشید که نردبون این امکان را فراهم می‌کند.

تفکیک کلمات بر اساس دیوایس‌

بر اساس کاربرانی که از موبایل و دسکتاپ به سمت سایت شما می‌آیند، به صورت جداگانه رتبه کلمات کلیدی نشان داده خواهد شد.

شناسایی کسب‌و‌کارهای مشابه

با استفاده از نردبون می‌توانید کسب‌وکارهای مشابه خود را دقیق‌تر مورد ارزیابی قرار دهید.

رصد روزانه و مقایسه با رقبا

برای پیشی گرفتن از رقبا، نیاز است که رصد مناسبی از عملکرد آن‌ها داشته باشید.

نتایج دقیق بر اساس لوکیشن ایران

مهم است نتایجی که به دست می‌آورید متناسب با موقعیت مکانی مخاطبانتان باشد تا تحلیل درست‌تری داشته باشید.

نمایش SERP برای هر کلمه کلیدی به طور مجزا

هر کلمه کلیدی، به صورت جداگانه در صفحه نتایج جستجو به شما نشان داده می‌شود تا از وضعیت خود دید بهتری داشته باشید.

چرا نردبون؟

صرفه‌جویی در زمان

با استفاده از ابزار نردبون دیگر نیازی نیست به صورت دستی به دنبال رقبا بروید و داده جمع‌آوری کنید. همچنین برای کسب اطلاعات در مورد وضعیت کلمات کلیدی کسب‌وکار خود هم نیازی به جستجوی دستی نخواهید داشت. این وظایف را به نردبون بسپارید و زمان خود را صرف انجام امور دیگری کنید. 

بهینه‌سازی فرآیند دنبال کردن کلمات هدف‌گذاری شده برای کسب‌و‌کار شما

ابزار نردبون به شما کمک می‌کند که رصد کلمات کلیدی کسب‌وکار خود را به صورت بهینه‌تر و دقیق‌تر انجام دهید. نمودارها، گزارش‌های روزانه و اطلاعات کاملی که نردبون در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌تواند فرایند را برای شما راحت کند. 

ارائه گزارش منظم و دقیق

هر چقدر گزارش دقیق‌تر و منظم‌تری داشته باشید، برای ارائه و مذاکره با مدیر خود یا کارفرماها، کار راحت‌تری خواهید داشت و اگر خودتان صاحب کسب‌وکار هستید هم بهتر در جریان امور قرار خواهید گرفت. نردبون با ارائه گزارش‌های دقیق و روزانه به سئوکاران کمک می‌کند تا عملکرد بهتری داشته باشند و برای آینده برنامه‌ریزی هدفمندتری انجام دهند. 

قابلیت‌های ویژه نردبون

نگهداری دائمی اطلاعات

تمامی اطلاعاتی که در نردبون به ثبت می‌رسد، به صورت دائمی ذخیره می‌شود و می‌توانید هر زمان که نیاز داشتید، از آن‌ها استفاده کنید.

نمایش تغییرات رتبه کلمات کلیدی

در نردبون به صورت کاملا شفاف و در قالب یک نمودار شکیل، می‌توانید تغییراتی که در رتبه کلمات کلیدی مدنظر شما به وجود آمده را مشاهده کنید و برای بهبود آن در آینده تلاش کنید.

مقایسه دامنه رقبا

با نردبون به راحتی می‌توانید در کلمات کلیدی موردنظر، کسب‌وکار خود را با رقبا مقایسه کنید و عملکردتان را مورد ارزیابی قرار دهید. مقایسه با رقبا به شما کمک می‌کند که برای آینده تصمیمات بهتری بگیرید.

تفکیک نمایش رتبه کلمه برای موبایل و دسکتاپ

اینکه در کدام دستگاه چه جایگاهی دارید و مخاطبان شما در هر دستگاهی چگونه به شما واکنش نشان می‌دهند، چیزی است که با نردبون به راحتی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

ارسال گزارش روزانه در قالب ایمیل

نردبون این امکان را به شما می‌دهد که هر روز از وضعیت رتبه کلمه کلیدی خود مطلع شوید و آن را برای شما ایمیل می‌کند. درصورتی که تغییر ناگهانی یا مشکلی رخ داد، این ویژگی کمک می‌کند بتوانید عکس‌العمل مناسبی را نشان دهید.

ارائه خروجی PDF

فرمت PDF برای موقعیت‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای اینکه راحت‌تر بتوانید اطلاعات موردنظر خود را ارائه دهید یا به صورت آرشیو نگهداری کنید، امکان گرفتن خروجی به صورت PDF هم برای شما فراهم است.

امکان ایجاد دسته‌بندی برای گروه کلمات در هر پروژه

ممکن است بخواهید برای تعدادی از کلمات کلیدی خود یک استراتژی مجزا را پیاده‌سازی کنید و نیاز به دسته‌بندی کلمات خود داشته باشید. با نردبون می‌توانید به آسانی برای هر پروژه خود از این قابلیت استفاده کنید.

امکان نشان‌دار کردن کلمات و یادداشت‌گذاری بر روی آن‌ها

گاهی نیاز است که برخی کلمات کلیدی را علامت بگذارید تا بعدا به آن رسیدگی کنید یا نکته‌ای به ذهنتان می‌رسد که می‌خواهید در کنار آن کلمه کلیدی یادداشت کنید. امکان یادداشت‌گذاری و نشان‌ کردن کلمات کلیدی هم با نردبون فراهم است.