امکان «ویرایش رپورتاژ آگهی» و «جایگزینی رسانه» به پنل تریبون اضافه شد

به‌ روزرسانی شده در ۲۶ بهمن ۱۴۰۲

|

امکان «ویرایش رپورتاژ آگهی» و «جایگزینی رسانه» به پنل تریبون اضافه شد

تریبون با هدف آسان‌سازی فرآیند انتشار رپورتاژ، امکانات «ویرایش» و «جایگزینی» رپورتاژهای منتشر‌شده را در پنل فراهم کرد.

با این امکانات جدید، هنگامی که از دیدگاه رسانه‌ها ایرادهای جزئی در محتوای رپورتاژ آگهی وجود دارد، رسانه می‌تواند با انتخاب نوع ایراد و توضیح در رابطه با آن «درخواست ویرایش» محتوای رپورتاژ آگهی را ثبت کند.

همچنین اگر محتوای رپورتاژ آگهی با قوانین رسانه مطابقت نداشت یا به‌ دلایل دیگر قابل انتشار نبود، پس از رد رپورتاژ از سوی رسانه، کسب‌وکار می‌تواند در کمپین خود رسانه‌‌ موردنظر را با رسانه‌ دیگری جایگزین کند.

امکانات ویرایش و جایگزینی در کنار آسان‌تر کردن فرآیند انتشار رپورتاژ آگهی، با ایجاد ارتباط مستقیم بین کسب‌وکار و رسانه، سرعت انتشار رپورتاژ آگهی را بالا می‌برد.

پیش‌ از توسعه امکانات ویرایش و جایگزینی، رسانه‌ها به‌دلیل ایرادات محتوایی، رپورتاژ آگهی را رد و کسب‌وکارها با ثبت تیکت آن را کنسل می‌کردند تا وجه پرداخت‌شده به کیف‌ پول‌شان بازگردد و رسانه جدیدی را برای رپورتاژشان انتخاب کنند.

برای نمونه اگر عنوان رپورتاژ آگهی یک کسب‌وکار مناسب انتشار در یک رسانه نبود، رپورتاژ آگهی کسب‌وکار از سوی رد می‌شد. با اضافه‌شدن امکان ویرایش، رسانه می‌تواند در زمان بررسی رپورتاژ آگهی، مواردی که نیاز به ویرایش دارند را در پنل ثبت کند تا رپورتاژ در وضعیت «نیاز به ویرایش» قرار گیرد.

امکان ویرایش رپورتاژ آگهی در پنل تریبون

 

پس از آن کسب‌وکار می‌تواند محتوای رپورتاژ آگهی را مطابق با نظر رسانه تغییر دهد تا رپورتاژ آگهی دوباره در صف انتشار قرار گیرد. در نهایت بعد از انجام ویرایش از سوی کسب‌وکار، رسانه می‌تواند رپورتاژ آگهی را بپذیرد، دوباره رپورتاژ را در وضعیت نیاز به ویرایش قرار دهد یا رپورتاژ آگهی را مجدد رد کند.

امکان ویرایش رپورتاژ آگهی در پنل سایت تریبون
موارد ویرایش به شرح زیر است:

  • در تیتر اصلی و تگ‌های H، لینک درج نباشد
  • شماره تلفن از انتهای مطلب حذف شود
  • مجوز کسب‌وکار باید ارائه شود
  • ابعاد تصویر طبق قوانین رسانه اصلاح شود
  • لوگو یا واترمارک از تصویر حذف شود
  • تیتر، خلاصه مطلب و تصویر طبق توضیحات رسانه به فایل اضافه شود
  • امکان درج تگ alt تصاویر وجود ندارد
  • صفات تفضیلی (ترین‌ها) حذف شود

جایگزینی رسانه جدید برای رپورتاژ آگهی رد شده

اگر ویرایش محتوای رپورتاژ آگهی، آن را برای رسانه قابل انتشار نکند یا به‌شکل کلی رپورتاژ آگهی مورد نظر کسب‌وکار، با قوانین رسانه مطابقت نداشته باشد، رسانه رپورتاژ اگهی را رد می‌کند. در این شرایط کسب‌وکار می‌تواند وارد کمپین شود و رسانه جدیدی را جایگزین کند.

برای نمونه اگر براساس قوانین یک رسانه امکان انتشار رپورتاژ آگهی در موضوع مهاجرت وجود نداشته باشد و رپورتاژ آگهی به ویرایش قابل انتشار نشود، پس از رد رپورتاژ آگهی از سوی رسانه امکان جایگزین‌کردن رسانه‌ای متناسب با رسانه‌ قبلی برای کسب‌وکار وجود دارد.

آموزش جایگزینی رسانه جدید برای رپورتاژ آگهی رد شده
با امکان جایگزینی رسانه، دیگر نیاز نیست کسب‌وکار کمپین جدیدی برای انتشار یک رپورتاژ آگهی ردشده بسازد و می‌تواند در همان کمپین رسانه‌ جدیدی را جایگزین رسانه قبل کند. در نتیجه کمپین و فاکتور کمپین رپورتاژ آگهی کسب‌وکار تغییر چشم‌گیری نخواهد داشت. این موضوع برای سئومسترها یا دیگر افرادی که در قالب پروژه، کمپین‌های رپورتاژ آگهی می‌سازند از اهمیت بالایی برخوردار است.

به‌علاوه برای آسان‌شدن هر چه بیش‌تر جایگزین کردن رسانه جدید در یک کمپین، تریبون رسانه‌هایی را پیشنهاد می‌کند که به‌لحاظ موضوع، قیمت و قدرت دامنه متناسب با رسانه‌ای هستند که رپورتاژ را رد کرده است. همچنین کسب‌وکارهایی که برای انتشار رپورتاژ آگهی ردشده خود عجله دارند می‌توانند رسانه جدید را از فهرست «انتشار سریع» جایگزین کنند. به‌علاوه برای جایگزین‌کردن رسانه‌ها امکان فیلترکردن موضوعی و جستجوی رسانه‌ها در نظر گرفته شده است.

آموزش نحوه‌ی جایگزینی رسانه جدید برای رپورتاژ آگهی رد شده

اگر قیمت رپورتاژ آگهی رسانه جایگزین‌شده کمتر از رسانه‌ای باشد که رپورتاژ را رد کرده است، مابقی وجه به حساب کسب‌وکار باز‌می‌گردد. همچنین اگر قیمت رپورتاژ آگهی رسانه جایگزین شده بیشتر از رسانه‌ای باشد که رپورتاژ را رد کرده است، بقیه وجه از موجودی مشتری کسر یا مشتری برای پرداخت به درگاه پرداخت هدایت می‌شود.

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اشتراک‌گذاری‌:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *