خدمات ویژه تریبون به شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق و فناور مستقر در پارک‌های علم و فناوری

منتشر شده در ۳ بهمن ۱۴۰۲

|

خدمات ویژه تریبون به شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق و فناور مستقر در پارک‌های علم و فناوری

تریبون با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، «شیوه‌‌نامه حمایت از خدمات بازاریابی دیجیتال شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور مستقر در پارک» به شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق مستقر در پارک‌های علم و فناوری خدمات ارائه می‌دهد.

شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق مستقر در پارک‌های علم و فناوری مشخص‌شده در «شیوه‌‌نامه حمایت از خدمات بازاریابی دیجیتال شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور مستقر در پارک»، طبق این شیوه‌نامه می‌توانند از خدمات مختلف تریبون استفاده کنند و با ارائه مستندات خرید خود به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تا ۵۰درصد از وجه خرید خود را پس بگیرند.

براساس این شیوه‌نامه شرکت‌های واجد شرایط می‌توانند سالانه تا سقف ۱۰۰میلیون ریال از خدمات سئو و بهینه‌سازی سایت، مدیریت شبکه‌های اجتماعی، تولید و انتشار محتوا، رپورتاژ آگهی و طراحی کمپین تبلیغاتی استفاده کنند.

تریبون با بیش از ۲هزار رسانه فارسی‌زبان و ۱۰هزار رسانه بین‌المللی خدمات مختلفی را در زمینه سئو و روابط عمومی به کسب‌وکارها ارائه می‌کند. از خدمات تریبون می‌توان به رپورتاژ آگهی فارسی، رپورتاژ آگهی خارجی، بک لینک، لینک‌پرومکس و تولید محتوا اشاره کرد.

طبق شیوه‌نامه حمایت از خدمات بازاریابی دیجیتال شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور مستقر در پارک، شرکت‌های متقاضی دریافت خدمات، پیش از هر اقدامی باید درخواست خود را همراه مستندات در سایت «bizsevices.ir» ثبت کنند.

همچنین شرکت‌های متقاضی پس از اتمام دریافت خدمات، باید مستندات قرارداد انجام خدمات، نتایج سئو، محتوای تولیدشده، گزارش کمپین تبلیغاتی، مستندات رپورتاژ آگهی، فاکتورهای رسمی و تمام مستندات مالی را همراه نامه رسمی شرکت که در آن اطلاعات مالی درج شده باشد، در سامانه bizsevices.ir بارگذاری کنند.

برای اطلاعات بیشتر شیوه‌نامه حمایت از خدمات بازاریابی دیجیتال شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور مستقر در پارک را مطالعه کنید.

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اشتراک‌گذاری‌:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *