بهبود امکان جستجوی رسانه‌ها در پنل تریبون

منتشر شده در ۳۰ دی ۱۴۰۲

|

بهبود جستجوی رسانه‌ها در پنل تریبون

با اضافه‌شدن بخش‌های «جستجوهای اخیر»، «رسانه‌های پیشنهادی تریبون» و امکان نمایش پیشنهاد رسانه مورد‌نظر کاربر در حین تایپ نام رسانه، جستجوی رسانه‌ها در پنل تریبون تسهیل شد.

کسب‌وکارهایی که پلتفرم تریبون را برای انتشار رپورتاژ آگهی‌های خود انتخاب کرده‌اند، کمپین‌های رپورتاژ آگهی متعدد را به اجرا در می‌آورند. باتوجه به این که یکی از مهم‌ترین بخش‌های فرآیند ساخت کمپین رپورتاژ آگهی، جستجوی رسانه‌ها براساس معیارها و فیلترهای مختلف است، هرچه جستجوی رسانه‌ها پیشرفته‌تر باشد، ساخت کمپین رپورتاژ آگهی آسان‌تر می‌شود. تریبون در این راستا بخش جستجوی رسانه‌ها را با اضافه‌کردن امکانات جدید بهبود داده‌ است.

با تغییرات جدید، اگر در زمان ساخت کمپین رپورتاژ آگهی روی بخش جستجوی رسانه‌ها کلیک کنید، رسانه‌هایی با عنوان «پیشنهاد تریبون» به شما نمایش داده می‌شود.

بهبود جستجوی رسانه‌ها در پنل تریبون

همچنین در این بخش می‌توانید «جستجوهای اخیر» خود را مشاهده و بدون نیاز به تایپ‌کردن اسم رسانه آن را انتخاب کنید. اگر از رسانه‌های خاصی به‌شکل مستمر خرید می‌کنید این امکان جدید، ساخت کمپین رپورتاژ آگهی را برای شما آسان‌تر می‌کند.

همچنین برای پیداشدن آسان‌تر رسانه‌های مدنظر کسب‌وکارها، با شروع تایپ‌کردن نام رسانه، براساس حروف الفبا رسانه‌ها‌یی که ابتدای نام‌‌شان با عبارت تایپ‌شده یکسان باشد، نمایش داده می‌شوند. برای نمونه اگر درحال جستجوی رسانه افکارنیوز باشید با تایپ «افک» می‌توانید افکار نیوز را در خروجی جستجو مشاهده و انتخاب کنید.

بهبود جستجوی رسانه‌ها در پنل سایت تریبون

پیش‌تر نیز امکاناتی مانند تایپ فینگلیش نام رسانه‌ها، تشخیص نام رسانه هنگام تایپ اشتباهی به زبان انگلیسی و نمایش نزدیک‌ترین پاسخ صحیح هنگام واردکردن اشتباه حروف نام رسانه، به بخش جستجوهای پنل تریبون اضافه شده بود.

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اشتراک‌گذاری‌:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *