آمار جشنواره «پرسودترین خرید سال» تریبون

به‌ روزرسانی شده در ۲۲ آذر ۱۴۰۲

|

۸‌میلیارد تومان تخفیف در جشنواره «پرسودترین خرید سال» تریبون

جشنواره «پرسودترین خرید سال» تریبون با حضور بیش از ۴۰۰ رسانه از ۱ تا ۱۷ آذر ۱۴۰۲ برگزار شد. در این جشنواره ۱۵۰۶ کسب‌وکار با دریافت ۸‌میلیارد تومان تخفیف، ۹۵۹۰ رپورتاژ آگهی خریداری کرده‌اند.

تریبون به‌عنوان یک پلتفرم ارتباط با رسانه در راستای کمک به فروش رسانه‌ها و ارائه فرصت‌ بهتر به کسب‌وکارها برای خرید رپورتاژ آگهی، جشنواره‌ پرسودترین خرید سال را برای ۱ تا ۱۴ آذر طراحی و اجرا کرد. استقبال گسترده کسب‌وکارها از این جشنواره باعث شد تریبون با تمدید ۳ روزه جشنواره، «پرسودترین خرید سال» را تا ۱۷ آذر ادامه دهد.

در این جشنواره ۱۵۰۶ کسب‌وکار ۹۵۹۰ رپورتاژ آگهی را در قالب ۲۳۵۹ کمپین خریداری کنند. بزرگترین کمپین این جشنواره، شامل ۷۵ رپورتاژ آگهی به ارزش ۱۴۰میلیون تومان بوده و از سوی یک کسب‌وکار حوزه‌ حقوقی خریداری شده است.

آمار جشنواره «پرسودترین خرید سال» تریبون در سال 1402

پرسودترین خرید سال با ارائه ۸‌میلیارد تومان تخفیف از سوی تریبون برای کسب‌وکارها میسر شد. به‌شکل میانگین هر رسانه در طول این جشنواره ۲۴ رپورتاژ آگهی فروخته است. هم‌چنین میانگین فروش رسانه‌ها در مدت جشنواره نسبت به بازه زمانی مشابه نزدیک به ۶ برابر شده است.

میانگین فروش رسانه‌ها در جشنواره «پرسودترین خرید سال» تریبون در سال 1402

از پرفروش‌ترین‌‌ رسانه‌های این جشنواره می‌توان به خبرآنلاین، خبرفوری، فارس، تسنیم و ایلنا اشاره کرد.

پرفروش‌ترین رسانه‌ها در جشنواره «پرسودترین خرید سال» تریبون در سال 1402

کسب‌وکارها در جشنواره تریبون می‌توانستند برای خرید رپورتاژ آگهی تا ۵۰درصد تخفیف دریافت کنند. به‌علاوه تریبون این امکان را فراهم کرده بود تا با بزرگ‌تر شدن سبد خرید، کسب‌وکارها تا ۱۵درصد تخفیف بیش‌تر دریافت کنند. تخفیف‌های «پرسودترین خرید سال» به ۱۵+۵۰درصد تخفیف محدود نبود و در طول جشنواره نیز تخفیف‌‌های ویژه‌ای برای کسب‌وکارها ایمیل می‌شد.‌

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اشتراک‌گذاری‌:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *