اضافه شدن امکان اعلام مغایرت به پنل تریبون

به‌ روزرسانی شده در ۲۲ آذر ۱۴۰۲

|

امکان اعلام مغایرت به پنل تریبون اضافه شد

امکان «اعلام مغایرت» رپورتاژ آگهی با هدف آسان‌ترشدن تعامل کسب‌وکارها با رسانه‌ها به پنل تریبون اضافه شد. با اضافه‌شدن این امکان جدید کسب‌وکارهایی که رپورتاژ آگهی‌ منتشرشده‌ آن‌ها با فایل بارگذاری‌شده‌شان مغایرت داشته باشد، می‌توانند در پنل تریبون مغایرت را گزارش کنند تا رسانه‌ها آن را بررسی کنند.

برای نمونه اگر لینک فالوی قراره داده شده در فایل رپورتاژ آگهی از سوی رسانه به اشتباه به‌شکل نوفالو منتشر شده باشد، کسب‌وکارها می‌توانند مغایرت اتفاق افتاده را در پنل تریبون به رسانه موردنظر اعلام کنند.

پیش‌تر هنگام وجود مغایرت در رپورتاژ آگهی منتشر شده، کسب‌وکارها با پشتیبانی تریبون تماس می‌گرفتند و مغایرت را گزارش می‌کردند. سپس پشتیبانی تریبون با رسانه موردنظر تماس می‌گرفت تا وجود مغایرت را پیگیری کند. در نتیجه کسب‌وکارها نمی‌توانستند به‌شکل مستقیم موارد مغایرت رپورتاژ را به‌شکل جزئی به رسانه‌ها اعلام کنند.

این امکان جدید با ایجاد ارتباط مستقیم بین کسب‌وکارها و رسانه‌ها، گام دیگری برای سرعت‌بخشیدن به فرایند رسیدگی به مشکلات احتمالی انتشار رپورتاژ آگهی‌ها است. هم‌چنین با توجه به این که «اعلام مغایرت» یکی از موضوعات تماس کاربران با پشتیبانی تریبون است، فراهم‌شدن این امکان در پنل سبب بهبود تجربه کاربری کسب‌وکارها از تریبون می‌شود.

نحوه اعلام مغایرت در پنل تریبون

برای اعلام‌کردن مغایرت رپورتاژ آگهی منتشرشده با فایل بارگذاری شده، می‌توانید در بخش «رپورتاژهای من» روی علامت سه‌نقطه در بخش «عملیات» رپورتاژ مورد نظر کلیک و گزینه «اعلام مغایرت» را انتخاب کنید. گزینه «اعلام مغایرت» تنها برای رپورتاژهایی نمایش داده می‌شود که در وضعیت «منتشرشده» قرار داشته باشند.
در باکس باز شده لازم است نوع مغایرت را انتخاب کنید و اگر لازم بود توضیحات خود را درباره مغایرت رپورتاژ آگهی بنویسید.

نحوه اعلام مغایرت در پنل تریبون

برای آسان‌شدن این فرایند، انواع مغایرت به‌شکل دسته‌بندی‌شده در دسترس کسب‌وکارها قرار گرفته است:

  • متن – مغایرت در عنوان رپورتاژ
  • متن – تفاوت متن نگارشی پس از انتشار
  • متن – تفاوت متن منتشرشده با متن فایل
  • متن – قرار گرفتن اشتباه تگ Heading
  • تصویر – عدم درج تصویر در رپورتاژ
  • تصویر – مغایرت در تصاویر رپورتاژ
  • تصویر – عدم درج تصویر در جای صحیح
  • تصویر – عدم درج صحیح alt تصاویر
  • محل انتشار – مغایرت در محل انتشار رپورتاژ
  • انکر تکست – به اشتباه نوفالو شدن لینک
  • انکر تکست – لینک‌دهی به دامنه اشتباه
  • انکر تکست – مغایرت در بخشی از لینک انکرتکست
  • انکر تکست – عدم درج یا حذف لینک
  • انکر تکست – جدا از هم شدن لینک انکرتکست

اضافه شدن بخش مغایرت‌ها به پنل رسانه‌ها

در پنل رسانه‌ها بخشی با نام مغایرت‌ها اضافه شده است که پس از اعلام مغایرت از سوی کسب‌وکارها، نوتیفیکیشن آن در پنل و بات تلگرام برای رسانه‌ها نمایش داده می‌شود. رسانه‌ها پس از مشاهده نوتیفکیشن وارد پنل تریبون خود می‌شوند و در بخش مغایرت‌ها درخواست کسب‌وکارها را بررسی می‌کنند.

اضافه شدن بخش مغایرت‌ها به پنل رسانه‌های تریبون

رسانه‌ها پس از بررسی می‌توانند «اعلام مغایرت» را تائید و رپورتاژ را اصلاح کنند. هم‌چنین اگر مغایرت از سوی رسانه‌ها مورد تائید نبود امکان رد مغایرت و ارائه توضیح در رابطه‌ با آن در نظر گرفته شده است. توضیح رسانه‌ها در رابطه با نتیجه بررسی اعلام مغایرت به‌شکل مستقیم در پنل کسب‌وکارها نمایش داده خواهد شد.

پیگیری نتیجه اعلام مغایرت

کسب‌وکارها تنها یک مرتبه می‌توانند وجود مغایرت در رپورتاژ آگهی خود را اعلام کنند. پس از اعلام‌ مغایرت، در بخش «عملیات» رپورتاژ آگهی موردنظر، دکمه «وضعیت مغایرت» به کسب‌وکارها نمایش داده می‌شود.

پیگیری نتیجه اعلام مغایرت در پنل تریبون

کسب‌وکارها با ورود به بخش وضعیت مغایرت می‌توانند نتیجه بررسی رسانه را مشاهده کنند.
پاسخ رسانه‌ها در بخش وضعیت مغایرت به دو شکل خواهد بود. در حالت اول وجود مغایرت از سوی رسانه‌ها تائید و رپورتاژ اصلاح شده است. در حالت دوم رسانه‌ها وجود مغایرت را رد و توضیح لازم را ارائه می‌کنند.
هنگام رد درخواست کسب‌وکارها از سوی رسانه‌ها، امکان ادامه پیگیری مغایرت‌های موجود در رپورتاژ با تیم پشتیبانی تریبون وجود خواهد داشت.

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اشتراک‌گذاری‌:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *