تا ۵۰٪ تخفیف خرید رپورتاژ آگهی از ۴۰۰+ رسانه
ورود به جشنواره

به‌ روزرسانی شده در ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

تحول فرم بارگذاری رپورتاژ آگهی تریبون؛ از قابلیت «اصلاح مغایرت‌های رپورتاژ آگهی» تا انتخاب محتوا از آرشیو

تریبون در ادامه بهبود محصولات خود، این بار هم از بازخورد مشتریان برای بازطراحی و افزودن امکانات جدید به فرم بارگذاری محصول رپورتاژ آگهی خود بهره برد.

در فرم جدید صفحه «ساخت رپورتاژ» پنل تریبون، مشتریان می‌توانند محتوای رپورتاژ آگهی را از آرشیو محتواهای خود در تریبون انتخاب کنند، مغایرت رپورتاژ آگهی خود با قوانین رسانه‌ها را مشاهده و آن را همان جا اصلاح کنند، «متا دیسکریپشن»، «چکیده رپورتاژ آگهی» و «تگ‌ تایتل» خود را وارد کنند، از تعداد رپورتاژ باقی‌مانده از هر رسانه مطلع شوند و از ویرایشگر متن جدید پنل برای نوشتن یا اصلاح رپورتاژ آگهی استفاده کنند.

این امکانات جدید در کنار باز طراحی صفحه «ساخت رپورتاژ»، فرآیند انتشار رپورتاژ آگهی را بیش از پیش سریع و آسان‌ می‌کند.

انتخاب محتوای رپورتاژ آگهی از آرشیو یا نوشتن محتوا با ویرایشگر جدید

در گذشته در صفحه «ساخت رپورتاژ» پنل تریبون، امکان نوشتن محتوای رپورتاژ آگهی و بارگذاری فایل آن وجود داشت.

حالا در کنار امکان بارگذاری فایل، ویرایشگر این صفحه برای نوشتن و اصلاح آسان رپورتاژ بهبود پیدا کرده است. هم‌چنین بخش جدیدی به نام «انتخاب از محتواهای من» به صفحه ساخت رپورتاژ اضافه شده است.

تحول فرم لود رپورتاژ آگهی در پنل سایت تریبون

شما می‌توانید با ورود به بخش «انتخاب از محتواهای من»، متن رپورتاژ آگهی خود را از بین رپورتاژهایی که قبلا منتشر کرده‌اید یا از محتواهایی که به محصول تولید محتوای تریبون سفارش داده‌اید، انتخاب کنید.

امکان انتخاب فایل رپورتاژ از بین محتواهای سفارش داده شده در پنل تریبون

هم‌چنین در این بخش امکان «سفارش محتوای جدید» فراهم شده تا اگر محتوای مناسب برای انتشار رپورتاژ آگهی در آرشیو شما وجود نداشت، محتوای جدیدی را سفارش دهید.

مشاهده و اصلاح مغایرت رپورتاژ آگهی

رسانه‌ها برای انتشار رپورتاژ آگهی قوانین اختصاصی خود را دارند. از این قوانین می‌توان به محدودیت تعداد کلمه، تصویر و لینک اشاره کرد. در شرایط مطابق نبودن محتوای رپورتاژ آگهی با قوانین رسانه، محتوای رپورتاژ آگهی باید اصلاح شود.

پیش‌‌تر برای اصلاح مغایرت‌های رپورتاژ آگهی با قوانین رسانه، مشتریان باید فایل رپورتاژ آگهی خود را اصلاح و دوباره آن را در پنل تریبون بارگذاری می‌کردند. این کار زمان‌بر بود و تجربه مشتریان را تحت تأثیر قرار می‌داد.

تریبون برای بهبود این رویه، در فرم جدید بارگذاری رپورتاژ آگهی، امکان مشاهده و اصلاح مغایرت‌ها را در پنل تریبون فراهم کرده است. با این تغییرات موارد مغایرت رپورتاژ آگهی با قوانین هر رسانه، در بخش‌های «انتخاب رسانه‌ها» و «محتوای رپورتاژ» با رنگ قرمز نمایش داده می‌شود. با کلیک روی هر مورد راهنمای اصلاح مغایرت را می‌توانید مطالعه کنید.

امکان مشاهده و اصلاح مغایرت‌ها در پنل تریبون

برای نمونه، اگر در متن محتوای شما «تگ هدینگ» وجود نداشته باشد، با مشاهده اخطار می‌توانید، با استفاده از ویرایشگر صفحه «ساخت رپورتاژ» تریبون، به متن خود هدینگ اضافه کنید. برای این کار می‌توانید از گزینه‌های H1، H2 و H3 ویرایشگر برای تبدیل تیترهای درون متن به هدینگ‌ها با سایزهای مختلف استفاده کنید.

در نتیجه اگر تعداد کلمات، لینک‌ها، هدینگ‌ها و تصاویر با قوانین رسانه مغایرت داشته باشد، می‌توانید بدون نیاز به بارگذاری فایل جدید، در پنل تریبون محتوای رپورتاژ آگهی را اصلاح کنید.

گفتنی‌است اخطارهای مغایرت باهدف اطلاع‌رسانی و تسهیل فرآیند انتشار رپورتاژ آگهی داده می‌شوند و وجود آن‌ها مانعی برای ثبت سفارش ایجاد نخواهد کرد.

اضافه شدن بخش تگ عنوان، چکیده و متادیسکریپشن به پنل رپورتاژ آگهی تریبون

از دیگر امکانات جدید صفحه «ساخت رپورتاژ» پنل رپورتاژ آگهی تریبون می‌توان به امکان افزودن «متادیسکریپشن»، «چکیده» و «تگ‌ تایتل» اشاره کرد.

هم‌چنین اگر در یک کمپین رپورتاژ آگهی چند رپورتاژ از یک رسانه خاص را داشته باشید، می‌توانید در بخش «انتخاب رسانه‌ها» تعداد باقی مانده رپورتاژ از آن رسانه را در کمپین مورد نظر مشاهده کنید.

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اشتراک‌گذاری‌:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *