بازطراحی داشبورد پنل رسانه‌ها

منتشر شده در ۲ اسفند ۱۴۰۲

|

بازطراحی داشبورد پنل رسانه‌ها

تریبون با هدف تسهیل فرآیندها و بهبود اطلاع‌رسانی‌ها به نمایش‌دهندگان تریبون، پنل رسانه‌ها را بازطراحی کرد.
از بخش‌های اضافه‌شده به داشبورد رسانه‌ می‌توان به بخش «کارهای امروز» اشاره کرد. در این بخش به رسانه‌ها اعلام می‌شود باید در هر روز چه فعالیت‌هایی انجام دهند. برای نمونه اگر کسب‌وکاری برای رپورتاژ آگهی خود در یک رسانه «اعلام مغایرت» ثبت کرده باشد، این اعلام مغایرت در این بخش به رسانه نمایش داده می‌شود تا هر چه سریع‌تر به درخواست رسیدگی کند.

به‌علاوه رسانه‌ها در داشبورد جدید رسانه‌های تریبون می‌‌توانند گزارشی را از وضعیت سفارش‌های بک لینک، رپورتاژ آگهی و لینک‌پرومکس مشاهده کنند. در این بخش تعداد رپورتاژ آگهی، بک لینک و لینک‌پرومکس «منتشرشده»، «بررسی‌نشده» و «ردشده» در هر ماه به رسانه‌ها نمایش داده می‌شود. برای نمونه رسانه می‌تواند تعداد رپورتاژ آگهی منتشر شده‌اش در هر ماه را روی نمودار ببیند و تعداد رپورتاژ آگهی منتشرشده خود را با ماه‌های گذشته مقایسه کند.

«امتیاز کاربران» بخش دیگری از داشبورد رسانه‌های تریبون است که امتیاز کسب‌وکارها به رسانه را بین ۱ تا ۵ نمایش می‌دهد. همچنین در این بخش پررنگ‌ترین نقطه قوت و ضعف رسانه‌ها از دیدگاه کسب‌وکارها به رسانه نمایش داده می‌شود. برای نمونه ممکن است پررنگ‌ترین نقطه قوت یک رسانه «ایندکس‌شدن سریع» و پررنگ‌ترین نقطه ضعف آن «قیمت بالا» باشد.

در پنل جدید رسانه‌ها، تعداد شکایت کاربران در هر ماه نیز نمایش داده می‌شود. شکایت کسب‌وکارها شامل تأخیر در انتشار رپورتاژ آگهی و مغایرت رپورتاژ آگهی منتشرشده است.

هم‌چنین رسانه‌ها در داشبورد جدید تریبون می‌توانند موجودی حساب خود و فهرست تراکنش‌های اخیر خود را مشاهده کنند.

رسانه‌ها می‌توانند در صفحه پنل تریبون، اطلاعات سایت خود را تکمیل یا ویرایش کنند، پنل‌های مختلف رپورتاژ آگهی و بک‌ لینک بسازند و مقالات برتر خود را برای محصول لینک‌‌پرومکس مشاهده کنند. بخش دیگر داشبورد رسانه‌های تریبون به تیکت‌ها اختصاص دارد. رسانه در این بخش می‌توانند تیکت جدید ثبت کنند و تمام تیکت‌های ثبت‌شده برای رسانه‌ خود را مشاهده کنند.

به‌علاوه در بخش «سفارش‌های اخیر»، رسانه‌ها می‌توانند فهرست سفارش‌های رپورتاژ آگهی، بک‌ لینک و لینک‌پرومکس‌های خود را مشاهده کنند.

رسانه‌ها در کنار مشاهده آمار ماهانه فعالیت‌های خود در تریبون، در پنل جدید تریبون می‌توانند گزارش ۶ماهه‌ رسانه خود از انتشار رپورتاژ آگهی، بک لینک، لینک‌پرومکس، امتیاز کاربران، شکایات کاربران و گزارش مالی را مطالعه کنند.

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اشتراک‌گذاری‌:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *