پنجمین سال تولد تریبون

به‌ روزرسانی شده در ۹ اسفند ۱۴۰۲

|

تریبون ۵ ساله شد

تریبون، مقصد سئو و روابط عمومی دیجیتال، ۵ سالگی خود را با همراهی بیش از ۲هزار رسانه فارسی‌زبان، ۱۰هزار رسانه بین‌المللی و ۴۰هزار کسب‌وکار، با جشنواره «یک کیک پر از لینک» جشن می‌گیرد. در این جشنواره کسب‌‌وکارها می‌توانند تا ۷۰درصد رپورتاژ آگهی فارسی و بین‌المللی و بک‌لینک را ارزان‌تر بخرند و تا ۲۰درصد تخفیف بیش‌تر برای خرید بعدی دریافت کنند. هم‌چنین در این جشنواره با خرید محصول لینک‌پرومکس تریبون، تا ۲۰درصد تخفیف برای خرید‌های بعدی ارائه می‌شود.

پلتفرم تریبون در طول فعالیت خود ارتباط کسب‌وکارها با رسانه‌ها را تسهیل کرده و با ایجاد فرصت‌های متنوع سبب بهبود چرخ اقتصادی رسانه‌ها شده است. رپورتاژ آگهی فارسی، رپورتاژ آگهی خارجی، بک لینک، لینک‌پرومکس و محتوا از محصولات و سرویس‌هایی است که در طول ۵ سال گذشته به سبد خدمات تریبون اضافه شده است.

کسب‌وکارها تاکنون از طریق پلتفرم تریبون بیش از ۲۳۰هزار رپورتاژ در رسانه‌های داخلی منتشر کرده‌اند. هم‌چنین تاکنون بیش از ۳۰هزار بک لینک، از طریق پلتفرم تریبون در رسانه‌ها منتشر شده است. لینک‌پرومکس از محصولات جدید تریبون است که کسب‌وکارها به‌کمک آن در مقالات برتر رسانه‌ها در رتبه‌بندی گوگل لینک‌های خود را منتشر می‌کنند. این محصول نیز مورد استقبال کسب‌وکارها قرار گرفته است و تاکنون نزدیک به ۳هزار لینک‌پرومکس در رسانه‌ها منتشر شده است.

جشنواره ۵ سالگی تریبون

تریبون در آستانه ورود به ششمین سال فعالیت خود، می‌خواهد شادی ۵ سال فعالیت خود را با کسب‌وکارها و رسانه‌ها به اشتراک بگذارد. به‌همین مناسبت جشنواره «یک کیک پر از لینک» تریبون از ۷ اسفند ۱۴۰۲ شروع شده است تا فرصت کم‌نظیری در اختیار کسب‌وکارها برای خرید خدمات با هزینه پایین و رسانه‌ها برای کسب درآمد بیشتر قرار گیرد.

در جشنواره تریبون به کسب‌وکارها تا ۷۰درصد تخفیف برای خرید رپورتاژ آگهی و بک‌ لینک ارائه می‌شود. به‌علاوه براساس تخفیف پلکانی درنظر گرفته شده در این جشنواره، کسب‌وکارها با خرید ۱۰، ۴۰ و بیش از ۷۰میلیون رپورتاژ آگهی و بک لینک به ترتیب ۱۰درصد تخفیف تا سقف یک‌میلیون تومان، ۱۵درصد تا سقف پنج‌میلیون تومان و ۲۰درصد تخفیف تا سقف ۱۰میلیون تومان دریافت می‌کنند.

هم‌چنین با خرید ۳، ۶ و بیش از ۹میلیون تومان لینک‌پرومکس، به‌ کسب‌وکارها تخفیف به‌ترتیب ۱۰درصد تا سقف یک میلیون تومان، ۱۵درصد تا سقف دو میلیون تومان و ۲۰درصد تا سقف ۳میلیون تومان ارائه می‌شود. تخفیف‌های پلکانی تنها یک‌بار به کسب‌وکارها ارائه می‌شود و تا پایان سال ۱۴۰۲ امکان استفاده از این کد تخفیف‌ها وجود دارد.

برای آگاهی بیش‌تر می‌توانید از طریق این لینک، وارد لندینگ جشنواره شوید.

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اشتراک‌گذاری‌:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *