امکان ساخت و اشتراک‌گذاری لیست رسانه‌ها در پنل تریبون

منتشر شده در ۱۵ بهمن ۱۴۰۲

|

امکان ساخت و اشتراک‌گذاری لیست رسانه‌ها در پنل تریبون

تریبون در راستای آسان‌سازی ایجاد کمپین‌های رپورتاژ آگهی فارسی، امکان ساخت و اشتراک‌گذاری لیست رسانه‌ها را به پنل این محصول اضافه کرد.

با این امکان جدید می‌توانید رسانه‌های مطلوب‌تان را در یک لیست به‌نام «لیست سفید» قرار دهید. هم‌چنین اگر به‌شکل کلی قصد انتشار رپورتاژ آگهی در برخی رسانه‌ها را ندارید می‌توانید آن‌ها را در «لیست سیاه» قرار دهید.

لیست‌های سفید ساخت کمپین‌های رپورتاژ آگهی با اهداف مختلف را آسان می‌کند. برای نمونه می‌توانید لیستی از رسانه‌هایی دارای قیمت زیر ۵۰۰هزار تومان یا با قدرت دامنه بین ۵۰ تا ۶۰ بسازید. هم‌چنین می‌توانید به‌شکل موضوعی لیست رسانه را تهیه کنید؛ برای نمونه لیست‌های اختصاصی از رسانه‌های حوزه‌ی گردشگری، اقتصادی و سیاسی داشته باشید.

ساخت لیست سیاه و سفید از رسانه‌ها در پنل تریبون

همچنین اگر تجربه‌ بدی از انتشار رپورتاژ آگهی در رسانه‌های خاصی دارید می‌توانید آن رسانه‌ها را در یک لیست سیاه قرار دهید و با فیلتر کردن روی آن لیست، رسانه‌های موجود در آن دیگر به شما نمایش داده نشود.

چگونه لیستی از رسانه‌ها ایجاد کنیم؟

برای ساخت لیست‌های سفید و سیاه کافی است از منوی سمت راست پنل تریبون، وارد بخش «لیست‌ها» شوید. سپس در صفحه بازشده نام و نوع لیست (سیاه و سفید) را تعیین کنید، توضیحات لازم را بنویسید و تگ‌های موردنظرتان را قرار دهید.

نحوه ایجاد لیست رسانه‌ها در پنل تریبون

پس از ساخته‌شدن لیست، می‌توانید براساس نوع لیست، رسانه‌ها را به آن اضافه کنید:

  • لیست سفید: رسانه‌هایی که می‌خواهید در کمپین‌هایتان حضور داشته باشند.
  • لیست سیاه: رسانه‌هایی که نمی‌خواهید در کمپین‌هایتان حضور داشته باشند.

هم‌چنین در زمان اضافه‌کردن رسانه‌ها به لیست، در کنار امکان جستجوی نام رسانه، می‌توانید «قدرت دامنه»، «امتیاز دامنه»، «محل انتشار» و «قیمت» را مشاهده کنید. به‌علاوه پس از اضافه‌کردن رسانه‌ها به لیست، تعداد رسانه‌های موجود در لیست، میانگین قدرت دامنه و قیمت رسانه‌های موجود در لیست به شما نمایش داده می‌شود.

ساخت لیست رسانه‌های دلخواه در پنل تریبون

در کنار فیلترهای داخل لیست‌ها، برای پیدا کردن یک لیست خاص، می‌توانید لیست‌های ساخته شده را براساس «سازنده»، «نوع لیست» و «زمان اضافه‌شدن»، فیلتر کنید.

نحوه فعال‌سازی لیست‌های سیاه و سفید

پس از ساخت لیست‌های سیاه و سفید، این لیست‌ها به فیلترهای ساخت کمپین رپورتاژ آگهی اضافه می‌شود.

نحوه فعال‌سازی لیست‌های سیاه و سفید در پنل تریبون

با کلیک روی گزینه‌ «لیست‌ها» در منوی سمت راست صفحه ساخت کمپین رپورتاژ آگهی، لیست‌های سیاه و سفید نمایش داده می‌شود و با فعال کردن آن‌ها می‌توانید رسانه‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید:

  • فعال‌کردن چند لیست سفید: نمایش رسانه‌های مشترک موجود در لیست‌ها
  • فعال‌کردن چند لیست سیاه: نمایش تمام رسانه‌ها به‌جز رسانه‌های موجود در لیست

اشتراک‌گذاری، کپی و حذف لیست‌ها

پس از ساخت لیست‌های مختلف می‌توانید آن‌ها را با اشخاص یا کسب‌وکارهای مختلف به‌اشتراک بگذارید.

برای نمونه اگر لیستی از رسانه‌های دارای قدرت دامنه ۴۰ تا ۵۰ ساخته‌اید و می‌خواهید آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، می‌توانید پس از ورود به لیست موردنظر روی دکمه «اشتراک‌گذاری» کلیک کنید. در صفحه‌ بازشده «لینک دعوت» را کپی کنید و برای دوستان خود ارسال کنید. فردی که لیست را دریافت کرده‌ است، می‌تواند پس از ورود به اکانت تریبون خود، لینک دعوت را در بخش URL صفحه Paste کند تا این لیست در بخش «به‌‌اشتراک‌گذاشته‌شده با من» به او نمایش داده شود. اگر لیست خاصی را با دوست خود به‌اشتراک گذاشته‌اید، می‌توانید پس از مدتی دسترسی‌اش به لیست را قطع کنید و لینک دعوت به لیست را تغییر دهید.

به‌علاوه اگر لیستی با شما به‌ اشتراک گذاشته شده است و قصد ایجاد تغییرات و شخصی‌سازی لیست دریافت‌شده را داشته باشید، می‌توانید از بخش «عملیات» لیست موردنظر، آن را کپی کرده و با تغییرات آن لیست جدیدی بسازید. هم‌چنین اگر بخواهید لیست خاصی را حذف کنید می‌توانید با کلیک روی بخش «عملیات» لیست، آن را حذف کنید.

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اشتراک‌گذاری‌:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *