تضمین کیفیت با تریبون

به‌ روزرسانی شده در ۱۱ شهریور ۱۴۰۲

|

تریبون کیفیت رپورتاژهای منتشر شده را تضمین می‌کند

انتشار رپورتاژ آگهی می‌تواند دغدغه‌ها و نگرانی‌های مختلفی را در صاحبان کسب‌وکار به وجود آورد. در واقع کسب‌وکارها به نوعی مجبورند که به رسانه‌ها یا همان سایت‌های ناشر اعتماد کنند و رپورتاژ خود را به دست آن‌ها بسپارند. این اتفاق در برخی از موارد می‌توانست باعث بروز مشکل شود و رسانه‌ها بدون اینکه صاحبان رپورتاژها را مطلع کنند، دست به اقداماتی می‌زدند که خلاف تصور آن‌ها بود.

به عنوان مثال برخی رسانه‌ها، بعد از مدتی لینک‌های موجود در مطالب را نوفالو می‌کردند؛ به دلیل اینکه این قوانین برای کسب‌وکاری که قصد انتشار رپورتاژ آگهی را داشت شفاف نبود، مشکل به وجود می‌آورد و باعث نارضایتی هردو طرف می‌شد. برای رفع این مسئله، تریبون خدمت جدیدی را معرفی کرده تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

اگر شما هم تا به حال با این مشکل مواجه شده‌اید یا برای انتشار رپورتاژهای خود نگران ضمانت‌های این‌چنینی از سوی ناشران هستید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

خدمت جدید تریبون برای رضایت بیشتر مشتریان

تریبون همواره برای مشتریان خود ارزش زیادی قائل بوده و هست و در همین راستا اقدامات گوناگونی را انجام داده است. هدف تریبون نه تنها رضایت حداکثری مشتریان، بلکه تبدیل شدن به کسب‌وکاری نمونه و الگویی در مشتری‌مداری برای دیگران است.

یکی از مشکلاتی که در ماه‌های گذشته، تبلیغ‌کنندگان با آن مواجه شدند، عدم وجود تضمینی از سمت رسانه‌ها برای مواردی مثل نوفالو کردن لینک، ایندکس شدن مطلب یا ادیت مطلب بدون اجازه و دائمی بودن لینک در سایت رسانه بود. با نبود ضمانت از سمت رسانه‌ها، افرادی که قصد انتشار رپورتاژ آگهی داشتند، بابت موارد گفته شده، ابراز نگرانی می‌کردند. از طرفی تقریبا تعداد زیادی از رسانه‌ها این موارد را به صورت کامل رعایت می‌کردند؛ اما نمی‌توانستند به تبلیغ‌کنندگان نشان دهند که تمامی ضمانت‌های لازم را دارند.

تمامی این موارد باعث شد تا تریبون برای رفاه بیشتر مشتریان، با رسانه‌ها مذاکره کند و المان‌هایی که ممکن است در آن تغییراتی ایجاد شود و به ضرر تبلیغ‌کننده باشد را درنظر بگیرد. در نهایت با مذاکرات صورت گرفته و اعتبارسنجی که توسط تریبون انجام شد، رسانه‌هایی که تمامی موارد را رعایت کنند، در پنل با برچسب تضمین کیفیت نشان داده می‌شوند.

تضمین کیفیت در پنل تریبون

اگر در این رسانه‌ها رپورتاژی را منتشر کنید و مواردی که ضمانت شده بود، توسط رسانه رعایت نشود؛ تریبون تمامی هزینه رپورتاژ آگهی را به شما برمی‌گرداند. به این شکل دیگری نیازی نیست که تبلیغ‌کنندگان نگرانی از این بابت داشته باشند و هزینه‌ای که کرده‌اند هم هدر نمی‌رود. از سمت دیگر رسانه‌ها هم به صورت شفاف و واضح، مواردی که می‌توانند رعایت کنند، در کارتشان درج می‌شود و همه کاربران و تبلیغ‌کنندگان می‌توانند هنگام انتخاب رسانه موردنظر این موارد را مشاهده کنند و سپس در مورد انتخاب آن رسانه تصمیم خود را بگیرند.

 

ورود به پنل تریبون

 

 

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اشتراک‌گذاری‌:

مطالب مرتبط

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *