خرید رپورتاژ آگهی زومیت با تخفیف ویژه از تریبون
رپورتاژ آگهی زومیت

به‌ روزرسانی شده در ۱۱ خرداد ۱۴۰۱

|

خرید رپورتاژ آگهی زومیت و مزایای آن

رسانه زومیت از سال ۸۹ شروع به کار کرده است و به دلیل رشد سریع و تعداد کاربران بالای، تبدیل به یکی از محبوب‌تری سایت‌ها برای سئو کاران و مدیران روابط عمومی سازمان ها که به دنبال خرید رپورتاژ آگهی و دیده شدن تولید محتوای خود و دریافت لینک سازی ارزشمند هستند، شده است. حوزه‌های تحت پوشش این رسانه عمدتاً حوزه‌های مربوط به فناوری خصوصاً فناوری اطلاعات بوده و حوزه‌های دیگر را نیز به مرور افزوده است. امروزه در موضوعات کسب‌وکار، خودرو، علمی، فناوری اطلاعات، گجت‌ها و به طور کلی تازه‌های فناوری مطالب فراوانی در زومیت دیده خواهد شد.

لحن و ادبیات مورد استفاده در زومیت، علی‌رغم رسمی بودن نسبی آن، مناسب برای کاربران جوان بوده و با توجه به موضوعات تحت پوشش، وجود کاربران عمدتاً جوان تایید می‌شود.

به ادعای این رسانه، ماهانه حدود ۱۵ میلیون بازدید صفحه (PageView) داشته و همچنین چندصدهزار فالوئر شبکه‌های اجتماعی.

مزایای رپورتاژ آگهی در زومیت

رسانه زومیت از نگاه تعداد زیادی از مشتریان تاثیرات مثبت فراوانی را به همراه دارد. آتوریتی بالا و اسپم اسکور پایین در کنار بازدید مناسب این سایت، آن را به رسانه مناسبی برای انتشار رپورتاژ آگهی تبدیل کرده است.
لذا وقتی در صفحه اصلی قرار می‌گیرد باعث می شود که رپورتاژ ها بازدید نسبتا خوبی به خود جلب کنند و علاوه بر آن تا همیشه در نتایج گوگل می‌تواند جایگاه خوبی را به خود اختصاص دهد. از آنجایی که بیش از ۶۰ درصد ترافیک ورودی زومیت به صورت مستقیم (Direct) و با وارد کردن URL در مرورگر است، وجود خبر در صفحه اصلی این رسانه بسیار ارزشمند است.

اگر هدف شما از خرید رپورتاژ آگهی در زومیت بک‌ لینک سازی و سئو است بسیار گزینه خوبی را انتخاب کرده‌اید. به اعتراف بسیاری از مشتریان تریبون که از این رسانه رپورتاژ گرفته‌اند و یا خرید بک لینک انجام داده‌اند، از تاثیر بی‌نظیر آن گفته‌اند. به دلیل اتوریتی بالای این رسانه و همچنین اسپم اسکور پایین و بازدید بسیار مناسب، بک‌لینک‌های زومیت برای موتورهای جستجو از اهمیت بالایی برخوردار است.

اگر هدف شما از خرید رپورتاژ آگهی در زومیت، روابط عمومی یا انتشار بیانیه یا خبری است که به سمع و نظر مخاطبان‌تان برسد هم زومیت رسانه مناسبی است. چرا که زومیت هم بازدید بسیار بالایی به طور روزانه دارد و هم این که رپورتاژ آگهی‌ ها را در صفحه اصلی نمایش خوهد داد. لذا وقتی در صفحه اصلی قرار می‌گیرد باعث می شود که رپورتاژ ها بازدید نسبتا خوبی به خود جلب کنند و علاوه بر آن تا همیشه در نتایج گوگل می‌تواند جایگاه خوبی را به خود اختصاص دهد. تنها مساله‌ای که ممکن است برای خبرها و روابط عمومی شما مناسب نباشد آن است که زومیت برای رپرتاژ اگهی‌ ها علاوه بر نمایش تگ تبلیغاتی بودن، جمله سلب مسئولیت از محتوا را در ابتدای خبر کار می‌کند که نشان دهد این محتوا سفارشی است و خودش در تهیه آن نقشی نداشته است. لذا تا حدی اعتبار و اعتماد خواننده از آن محتوا تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

نحوه خرید رپورتاژ آگهی از سایت زومیت

برای خرید رپورتاژ آگهی در سایت زومیت کافیست که به پنل خود در تریبون وارد شوید و در قسمت جستجو، نام زومیت را سرچ کنید. سپس می‌توانید با انتخاب کارت مربوطه آن را به سبد خرید خود اضافه کنید. حتما قبل از انتخاب نهایی و پرداخت هزینه رپورتاژ آگهی قوانین و شرایط ناشر را مطالعه کنید تا در هنگام انتشار مشکلی به‌وجود نیاید.

هرچقدر محتوایی که می‌نویسید تطابق بیشتری با شرایط رسانه داشته باشد، احتمال پذیرش آن بیشتر است و به همین ترتیب زودتر روی رسانه قرار خواهد گرفت. با خرید رپورتاژ در سایت زومیت 300 امتیاز برای باشگاه مشتریان تریبون هم دریافت خواهید کرد.
رپورتاژهای خریداری شده از سایت زومیت چه زمانی منتشر می‌شوند؟

برای انتشار رپورتاژ آگهی در سایت زومیت باید از 3 روز قبل رزرو کنید و انتشار آن هم 2 روز کاری ممکن است به طول بی‌انجامد و حتما این مورد را در نظر داشته باشید و 5 روز زودتر زمانبدی‌ خود را انجام دهید.

سایت زومیت در چه زمینه‌هایی رپورتاژ منتشر می‌کند؟

زومیت به دلیل اینکه به‌عنوان مرجعی در جوزه فناوری و تکنولوژی شناخته می‌شود، در تمامی موضوعات رپورتاژ منتشر نمی‌کند و فقط رپورتاژ حوزه‌های مرتبط با فعالیت خود، یعنی فناوری و تکنولوژی را تایید می‌کند. البته اگر در حوزه ارز دیجیتال مشغول باشید هم می‌توانید با تاییدیه سردبیر زومیت در این رسانه رپورتاژ آگهی داشته باشید.

کلمات ممنوعه سایت زومیت برای انتشار رپورتاژ آگهی

در عنوان مطلب خود به هیچ‌عنوان نباید از صفات تفضیلی و برتر (مثل زیباتر و زیباترین) استفاده کنید. کلمات دیگری مثل «راهنما»، «معرفی»، «مقایسه»، «خرید» و «بررسی» هم در عنوان مطلب قابل قبول نیست.

چه نوع رپورتاژهایی در سایت زومیت قابل انتشار هستند؟

سایت زومیت یک پلن را در اختیار مشتریان قرار داده و تنوع خاصی برای انتخاب ندارید. رپورتاژ شما در دسته‌بندی مرتبط قرار می‌گیرد و 1500 کلمه، 3 تصویر و 3 لینک فالو برای ارائه محتوای خود فرصت دارید.

شروط سایت زومیت برای انتشار رپورتاژ آگهی

این رسانه برای اینکه مطالب باکیفیتی را به دست مخاطبان خود برساند، رپورتاژها را با حساسیت بالایی منتشر می‌کنند و مطالب از فیلترهای مختلفی باید رد شوند تا مجوز انتشار دریافت کنند. شروط سایت زومیت برای انتشار رپورتاژهای شما به شرح زیر است:

  • در عنوان، تیتر اصلی و مقدمه مطلب باید نام برند آورده شود.
  • محتوا نباید به‌گونه‌ای باشد که انگار از زبان زومیت نوشته شده است.
  • امکان قرار دادن لینک در تیترها وجود ندارد.
  • تگ تبلیغات و رپورتاژ روی محتوا درج خواهد شد.
  • تیتر محتوا نباید حالت سوالی داشته باشد.
  • محتوا نباید کلمه کلیدی مشترکی با رسانه زومیت داشته باشد.
  • سایز تصاویر باید 1200 در 800 پیکسل باشد.

خرید رپورتاژ آگهی زومیت

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اشتراک‌گذاری‌:

از اخبار روز سئو و روابط عمومی باخبر باش
آخرین رازهای گوگل درباره رتبه‌بندی سایت‌ها در جدیدترین ایبوک تریبون

برای دریافت رایگان ایبوک فقط روی دکمه زیر کلیک کنید.