خرید رپورتاژ آگهی در عصر ایران و مزایای آن - تریبون
رپورتاژ آگهی در عصر ایران

به‌ روزرسانی شده در ۱۱ خرداد ۱۴۰۱

|

خرید رپورتاژ آگهی در عصر ایران و مزایای آن

در این مطلب درباره مزایای رپورتاژ آگهی در عصر ایران و نیز نحوه خرید و قیمت آن خواهید خواند.

رسانه عصر ایران

سایت تحلیلی خبری عصر ایران در سال ۸۵ توسط جمعی از خبرنگاران راه‌اندازی شده است. به ادعا مدیران این رسانه، آن ها در تلاش بوده‌اند تا به هیچ حزب و گروه سیاسی وابسته نبوده و مستقلا صدای مردم را منعکس کنند. محتوای این رسانه غالبا خبری است اما به ارائه تحلیل‌ها و دیدگاه‌های کارشناسان و خبرنگاران همکار خود نیز می‌پردازد.

زمینه‌های تحت پوشش این رسانه شامل سیاست، اقتصاد، ورزش، خودرو، روان‌شناسی، فرهنگ و هنر، فناوری و سرگرمی است که در قالب محتوای متنی، تصویری و ویدئویی ارائه می‌شود. لحن و ادبیات این رسانه نیز نسبتا غیررسمی و دوستانه است که می‌توانید در حوزه نگارش رپورتاژ خود به این موضوع دقت کنید.

مزایای انتشار رپورتاژ آگهی در عصر ایران

اگر هدف شما از انتشار رپورتاژ آگهی سئو و کسب بک‌لینک است، یکی از بهترین سایت‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید، عصر ایران است؛ چرا که به گواه بسیاری از کسب‌وکارها بک‌لینکی که در قالب رپورتاژ آگهی از عصرایران گرفته‌ می‌شود در جایگاه نتایج گوگل آن‌ها بسیار تاثیرگذار بوده است. ضمن آن که طبق معیارهای سایت ماز (MOZ) دامین آتوریتی این سایت ۶۰ بوده که عدد قابل توجهی است.

البته اگر هدفی غیر از سئو را دنبال کنید هم سایت عصر ایران می‌تواند گزینه مناسبی محسوب شود. این خبرگزاری جزو 50 سایت برتر در ایران است که روزانه صدها هزار بازدیدکننده دارد. تعداد زیاد بازدیدکننده و اعتبار بالایی که این سایت نزد گوگل دارد، فرصت مناسبی را برای کسب‌وکارها ایجاد کرده تا باعث رشد و پیشرفت آن‌ها شود. مزیت مهم دیگر این رسانه آنست که اخباری که در قالب رپورتاژ آگهی در عصر ایران منتشر می‌شود مانند سایر اخبار این سایت با ان رفتار شده و در صفحه اصلی در بخش آخرین اخبار نمایش داده می شود. جمله سلب مسئولیت یا برجسته کردن تگ رپورتاژ آگهی هم در این سایت دیده نمی‌شود که از دیگر مزایای انتشار رپورتاژ آگهی در سایت عصرایران می‌باشد.

نحوه خرید رپورتاژ آگهی از سایت عصر ایران

برای خرید از سایت عصر ایران، کافیست به پنل خود در تریبون وارد شوید و در قسمت جستجو عصر ایران را به فارسی یا انگلیسی سرچ کنید. سپس با انتخاب پلن موردنظر خود و جایگاهی که مطلب شما قرار می‌گیرد، رسانه عصر ایران به سبد خرید شما اضافه خواهد شد.
با مطالعه جزئیات هر رسانه می‌توانید با شرایط آن آشنا شوید و محتوایی تولید کنید که در همان مرتبه اول مورد تایید قرار بگیرد و انتشار یابد. با خرید رپورتاژ آگهی در رسانه عصر ایران 500 امتیاز در باشگاه مشتریان تریبون (بعد از انتشار محتوا) دریافت خواهید کرد.

چه نوع رپورتاژهایی در سایت عصر ایران قابل انتشار هستند؟

سایت عصر ایران در حال حاضر روی پنل تریبون سه نوع رپورتاژ مختلف را در اختیار مشتریان قرار داده است.

  • رپورتاژ عمومی، امکان انتشار محتوایی 2000 کلمه‌ای که شامل 3 عکس و 3 لینک فالو باشد را به شما می‌دهد و تگ رپورتاژ یا تبلیغات هم روی آن قرار می‌گیرد و به همین دلیل قیمت کمتری هم دارد.
  • رپورتاژ همسان، در دسته‌بندی مرتبط و بدون تگ تبلیغات و رپورتاژ منتشر می‌شود و در تعداد کلمات، عکس و لینک‌ها مشابه رپورتاژ عمومی امکان مانور دارید. به دلیل منتشر شدن بدون تگ، رسانه روی این محتواها احساس مسئولیت بیشتری می‌کند و حساسیت بیشتری روی آن دارد.
  • رپورتاژ ویدیویی هم نوع دیگری از رپورتاژ است که در سایت عصر ایران می‌توانید داشته باشید. با انتخاب این پلن، شما امکان استفاده از یک ویدیو به مدت حداکثر 1 دقیقه را خواهید داشت (برای مدت زمان بیشتر باید پول بیشتری پرداخت کنید) ولی تعداد کلمات محتوای شما نباید بیش از 1200 کلمه باشد. 4 تصویر و 3 لینک هم از دیگر ویژگی‌هایی است که در این پلن دارید.

در تمامی پلن‌ها نیز می‌توانید به‌جای لینک فالو، لینک‌های نوفالو داشته باشید.

رپورتاژهای خریداری شده از سایت عصر ایران چه زمانی منتشر می‌شوند؟

زمان انتشار رپورتاژهای سایت عصر ایران اکثر مواقع در زمان‌بندی تعیین‌شده توسط مشتری منتشر می‌شوند ولی گاها برای رپورتاژهایی که قرار است به صورت همسان منتشر شوند به دلیل حساسیت بالایی که روی موضوع وجود دارد، ممکن است با تاخیری نهایتا یک روزه منتشر شود.

سایت عصر ایران رپورتاژها را طبق زمان‌بندی خاصی منتشر می‌کند؛ به همین خاطر اگر داخل پنل خود وارد شدید و وضعیت رپورتاژ خود را «منتشرشده» دیدید ولی در سایت رسانه محتوایی وجود نداشت (با ارور 404 مواجه شدید) کمی صبر کنید و مجددا وارد سایت شوید.

سایت عصر ایران در چه زمینه‌هایی رپورتاژ منتشر می‌کند؟

رسانه عصر ایران به غیر از حوزه مهاجرت، پزشکی و زیبایی، فرهنگی و کسب‌وکار در تمامی زمینه‌ها رپورتاژ آگهی منتشر می‌کند. برای کسب‌وکارهای حوزه ارزدیجیتال نیز با وجود مجوز این کار بلامانع است.

برای کسب اطلاعات درباره دیگر پکیج ها و قیمت های رپورتاژ آگهی میتوانید مطلب خرید رپورتاژ آگهی مشاهده نمایید.

خرید رپورتاژ آگهی در سایت عصر ایران

 

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اشتراک‌گذاری‌:

از اخبار روز سئو و روابط عمومی باخبر باش
آخرین رازهای گوگل درباره رتبه‌بندی سایت‌ها در جدیدترین ایبوک تریبون

برای دریافت رایگان ایبوک فقط روی دکمه زیر کلیک کنید.