گزارش دوره اول ریبون

به‌ روزرسانی شده در ۱۱ شهریور ۱۴۰۲

|

گزارش دوره اول ریبون

دغدغه مسئولیت اجتماعی همواره همراه تریبون بوده است؛ در زمستان سال ۱۴۰۰، تصمیم گرفته شد تا اقدامی در همین راستا انجام گیرد. پس از بررسی‌ها و ارزیابی‌های لازم، قرار بر این شد که دوره‌ای برای افراد کم‌توان جسمی برگزار شود و به آن‌ها تولید محتوا با تکیه بر قوانین و اصول سئو آموزش‌داده شود تا بتوانند بدون نیاز به حضور در شرکت‌ها، شاغل شوند و کسب درآمد کنند.

در اواسط زمستان مذاکراتی با خیریه‌های مختلف انجام شد که در انتها خیریه رعد با تریبون در این امر خیر همکاری خود را آغاز کرد. بعد از برگزاری جلسات مختلف برای چگونگی برگزاری دوره، قرار شد شرایط اولیه‌ای برای افرادی که می‌خواهند در دوره شرکت کنند ایجاد شود و مسئولیت غربالگری و ارزیابی‌ آن‌ها برعهده خیریه رعد باشد.

تریبون با وجود بستر آموزش و اشتغالی که داشت و همچنین امکان فعالیت به صورت دورکاری و در ساعات دلخواه، تصمیم گرفت که دوره اول ریبون با موضوع آموزش محتوا باشد.

در دوره‌ای که با هدف آموزش محتوای سئومحور در اسفند سال ۱۴۰۰ برگزار شد، آقای ابراهیم چهاردولی (سرگروه محتوای فلایتیو) تدریس بخش محتوا و خانم روناک شاکری (کارشناس سئوی تریبون) تدریس بخش سئو به افراد توان‌یاب را برعهده داشتند.

در این دوره ۱۷ نفر در قالب ۳۰ ساعت کلاس آموزشی شرکت کردند و در انتهای این دوره حدود ۵ نفر از آن‌ها، در بخش نویسندگان فریلنسر پلتفرم تولید محتوای تریبون مشغول به فعالیت شدند و کسب درآمد را شروع کردند.

تریبون در ادامه فعالیت خود در برنامه ریبون در تلاش است تا بستری را برای را‌ه‌یافتن این افراد به بازار کار بزرگ‌تری، آماده کنند و در این جهت مذاکراتی را با شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف برای همکاری در این زمینه شروع کرده.

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اشتراک‌گذاری‌:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *