جلسه ماهانه شهریور ۱۴۰۱

به‌ روزرسانی شده در ۱۱ شهریور ۱۴۰۲

|

جلسه ماهانه شهریور 1401؛ خاص‌تر از همیشه

در تریبون جلساتی به صورت ماهانه برگزار می‌شود تا همه افراد در جریان اقدامات و دستاوردهای ماهی که گذشت قرار بگیرند و تیم‌های مختلف گزارشی کوتاه از فعالیت‌های خود ارائه می‌دهند. همچنین در این جلسات برنامه‌های مهمی که در ماه‌های بعدی قرار است به انجام رسد هم اطلاع داده می‌شود.

صندوق نوآوری و شکوفایی میزبان جلسه ماهانه شهریور ۱۴۰۱ بود تا جلسه‌ای متفاوتی را برای بچه‌های شرکت دانش‌بنیان تریبون رقم بزند. در ابتدای این جلسه از دستاوردهای تیم‌ها و میزان پیشرفتی که در OKRها داشتند، صحبت شد.

جلسه ماهانه شهریور ۱۴۰۱

سپس در مورد اقداماتی که در راستای مسئولیت اجتماعی تریبون تاکنون انجام شده، گزارشی را ارائه دادند و برنامه‌هایی که تا انتهای فصل قرار است به مرحله اجرا برسند، بازگو شدند. در بخش دیگری از جلسه ماهانه شهریور، در مورد اهدافی که در ۶ ماه اول سال محقق شده‌اند صحبت شد و چشم‌اندازی که تا پایان سال تریبون در نظر دارد نیز جزو مباحثی بودند که مطرح شدند.

جلسه ماهانه شهریور ۱۴۰۱ در تریبون

 

پرسش و پاسخ در مورد موضوعات مختلفی از جمله OKRها، صحبت‌های انجام‌شده، اهداف و چشم‌اندازهای تا انتهای سال و عملکرد تیم در نیمه اول ۱۴۰۱، قسمت دیگری از این جلسه را پوشش دادند. همچنین بخشی برای همکاران درنظر گرفته‌شده که بتوانند در مورد موضوعات مختلف پیرامون حوزه کسب‌وکار، ارائه‌ای آماده کنند که به افزایش دانش و اطلاعات عمومی سایر همکاران هم کمک کند.

طبق روال ماه‌های گذشته با افرادی که در این ماه از تیم جدا شدند، خداحافظی شد و بابت همکاری که با تریبون داشتند، از آن‌ها تقدیر و تشکر به عمل آمد. در کنار آن‌ها، افرادی که تازه به تریبون ملحق شده‌اند هم در این جلسه دوباره معرفی شدند تا همه بچه‌های تیم، با آن‌ها آشنایی کامل پیدا کنند.

تریبون همواره در تلاش است که حتی در جلسات ماهانه به سمتی پیش برود که بیشترین بازدهی و بهره‌وری از این جلسات به دست آیند و برای همه همکاران مفید واقع شوند.

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اشتراک‌گذاری‌:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *