نشست خبری تریبون - روایت گزارش سال 1400 تریبون (داستان هم‌مسیری)
نشست خبری تریبون

به‌ روزرسانی شده در ۱۱ شهریور ۱۴۰۲

|

نشست خبری تریبون

در تاریخ بیست و چهارم مرداد ماه سال ۱۴۰۱، نشست خبری برای ارائه گزارش سالانه تریبون برگزار شد. در این نشست جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه، متخصصان حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ و مدیر عامل‌های برندهای مطرح حضور داشتند تا مروری بر عملکرد تریبون در سال ۱۴۰۰ داشته باشند.

 

نشست خبری با خوش‌آمدگویی به مهمانان و اعلام زمان‌بندی برنامه شروع شد. سایر مخاطبان و علاقه‌مندان هم امکان مشاهده نشست از طریق لایو اینستاگرام را داشتند. فائزه غفوری، مدیر دیجیتال مارکتینگ تریبون بخش‌هایی از گزارش سالانه را برای حضار شرح داد و از جزئیات خدماتی که تریبون در سال 1400 ارائه کرده، گفت.

اینکه با ورود تریبون به بازار رپورتاژ آگهی چه اتفاقات مثبتی رخ داد، چه نیازها و دغدغه‌هایی با توجه به پلتفرم بودن تریبون رفع شد، کسب‌وکارها و رسانه‌ها در سالی که گذشت چگونه رفتار کرده‌اند و افراد حاضر در تیم‌های مختلف چه اقداماتی انجام داده‌اند، بخش‌هایی از گزارش سالانه بود که توسط خانم غفوری به صورت خلاصه برای مهمانان و افراد حاضر در لایو اینستاگرام توضیح داده شد.

نسخه چاپی گزارش سالانه هم در اختیار حضار داخل رویداد قرار داشت تا همزمان با توضیحات خانم غفوری، بتوانند بخش‌های مختلف را با جزئیات بیشتری مطالعه کنند. در ادامه نشست خبری هم آرمان صفایی مدیرعامل و مینا ملکی مدیر ارشد اجرایی تریبون در جایگاه حاضر شدند تا به سوالات مهمانان و خبرنگاران پاسخ دهند.

برگزاری نشست خبری تریبون

 

در میان پرسش و پاسخ هم سوالات مهم و مفیدی پرسیده شد و به بخش‌هایی از گزارش سالانه هم پرداخته شد تا هیچ ابهامی باقی نماند. در انتها هم فرصتی برای شبکه‌سازی و پذیرایی وجود داشت تا مهمانان با یکدیگر صحبت کنند و ارتباطات خود را گسترش دهند.

گزارش سال 1400 تریبون شامل اطلاعات مفیدی است که می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا کمپین‌های نتیجه‌بخش‌تر و موثرتری را داشته باشند و رسانه‌ها درآمدزایی بیشتری را تجربه کنند. برای مطالعه کامل این گزارش می‌توانید وارد لندینگ «گزارش سالانه 1400 تریبون» شوید و آن را دانلود کنید.

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اشتراک‌گذاری‌:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *