به‌ روزرسانی شده در ۱۱ شهریور ۱۴۰۲

|

چگونه احتمال رد شدن رپورتاژ آگهی‌ها را کاهش دهیم؟

هربار که رپورتاژ آگهی شما توسط رسانه‌ای رد می‌شود، وقت و انرژی زیادی از شما گرفته می‌شود و ما این را به‌خوبی درک می کنیم و همواره در صدد رفع آن هستیم. تریبون از ابتدای فعالیت خود همواره این دغدغه را داشته است که کسب‌وکارها بتوانند رسانه‌ مدنظر خود را راحت‌تر انتخاب کنند و همچنین رپورتاژ‌ آگهی‌ خود را در سریع‌ترین زمان ممکن منتشر کنند.

به همین دلیل سعی کردیم قوانین رسانه‌ها را طبقه‌بندی کنیم و در پنل به مخاطبان نمایش دهیم و به‌صورت مداوم آن را به‌روز رسانی کنیم تا احتمال رد رپورتاژ آگهی به حداقل برسد. با این وجود باز هم هر رسانه خط مشی مخصوص به خود را دارد و ممکن است با تمام این تلاش‌ها باز هم احتمال رد یا کنسلی رپورتاژ آگهی شما وجود داشته باشد، زیرا ممکن است قوانین از سوی رسانه‌ها دائما تغییر کند، مثلا ممکن است با یک رپورتاژ آگهی جدید، رسانه تعداد موضوعات ممنوعه خود را افزایش دهد و در صورتی که قانون جدید رسانه باعث بروز مشکلات احتمالی برای سایر کسب‌وکارها شود، تریبون قوانین آن رسانه را به‌روزرسانی می‌کند.

قوانین رسانه‌ها چه می‌گویند؟

هر رسانه‌ برای انتشار رپورتاژ خبری چهارچوب‌های خاصی دارد و با توجه به سیاست‌ها‌ و مواضع کاری خود، اقدام به انتشار رپورتاژ آگهی می‌کند. زمانی که در حال مقایسه شاخص‌های سئویی رسانه‌ها هستید و آن‌ها را از لحاظ قیمتی فیلتر می‌کنید، با بررسی جزئیات هر کارت رسانه می‌توانید به قوانین رسانه‌ها دسترسی داشته باشید. قوانین هر رسانه موضوعات ممنوعه رپورتاژ آگهی و شرایط خاص انتشار را شامل می‌شود.

برای مثال در تصویر زیر، بخش قوانین رسانه فرارو را مشاهده می‌کنید. این رسانه رپورتاژ‌های مرتبط با مهاجرت، سیاسی، فیلم‌وسریال و سرمایه‌گذاری در خارج از کشور را در دسته موضوعات ممنوعه قرار داده است. اگر کسب‌وکار شما دقیقاً در زمینه مهاجرت فعالیت می‌کند، نمی‌توانید این رسانه خبری را برای انتشار رپورتاژ آگهی انتخاب کنید؛ چون بدون شک مطالب شما برای انتشار رد خواهد شد.

همچنین ممکن است رسانه درباره خدمات پس از انتشار رپورتاژ آگهی‌ها هم در این بخش نکته‌ای داشته باشد، درست مانند رسانه فرارو که این امکان را می‌دهد تا کاربران بتوانند رپورتاژ آگهی‌های خود را تا ۲۴ ساعت پس از انتشار ویرایش کنند.

 

در مثال دیگر، قوانین خاص نمناک را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید. این رسانه در قوانین خاص خود به نکاتی درباره نحوه لینک‌دهی و تیتر اصلی محتوای رپورتاژ آگهی اشاره کرده است.

با مطالعه کامل بخش قوانین می‌توانید رسانه‌های متناسب با حوزه کاری خود را از ابتدا انتخاب کنید و از نظر شاخص و ویژگی‌های دیگر آن‌ها را مقایسه کنید. با این شیوه هم در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی می‌کنید و هم خریدی هوشمندانه خواهید داشت.

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اشتراک‌گذاری‌:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *