میزبانی تریبون از بیش از ۳۰۰۰ فعال حوزه کسب‌وکار در نمایشگاه الکامپ

به‌ روزرسانی شده در ۸ شهریور ۱۴۰۲

|

میزبانی تریبون از بیش از 3000 فعال حوزه کسب‌وکار در نمایشگاه الکامپ

در بیست‌وششمین نمایشگاه الکامپ، تریبون با بخش‌های متنوعی که برای تعامل با بازدیدکنندگان و سرگرمی در غرفه خود تدارک دیده بود، توانست پذیرای بیش از ۳۰۰۰ فعال حوزه کسب‌وکار باشد.

در این نمایشگاه، غرفه تریبون را بر پایه هویت برند خود، یعنی ۲ آرکتایپ حامی (Caregiver) و جادوگر (Magician) طراحی کردیم. آرکتایپ حامی برای بخش تعامل با بازدیدکنندگان انتخاب شد و باعث شده بود که فضای غرفه بدون جایگاه vip و دیوارهای تودرتو طراحی شود؛ چرا که همه بازدیدکنندگان برای ما vip بودند و قصد داشتیم تمام افراد، چه آن‌هایی که با برند ما آشنا بودند و چه آن‌هایی که تا به حال نام برند ما را نشنیده بودند، بتوانند با آرامش‌خاطر در غرفه بنشینند و سوالات و دغدغه‌هایشان را درباره تریبون مطرح کنند.

میزبانی تریبون از کسب‌وکارهای مختلف در نمایشگاه الکامپ

آرکتایپ جادوگر در طراحی بخش سرگرمی غرفه استفاده شد و بازدیدکنندگان می‌توانستند در یک بازی شرکت کنند و عکس وارونه با مضمون خدمات تریبون بگیرند. بازی طراحی‌شده از ۴ باکس‌ با نام محصولات تریبون از جمله رپورتاژ آگهی، لینک‌پرومکس، بک لینک و تولید محتوا و یک باکس با نام گوگل تشکیل شده بود.

شرکت‌‌‌کنندگان باید براساس تصاویری که هم‌زمان روی تلویزیون پخش می‌شد، باکس‌ها را روی هم می‌چیدند. هرکسی که زودتر از حریف، باکس‌ها را به ترتیب تصویر روی هم می‌چید، باید زنگ را به صدا در می‌آورد‌. شرکت‌کنندگان با این بازی می‌توانستند با محصولات تریبون آشنا شوند و تاثیر تریبون را که کمک به کسب‌وکارها برای رسیدن به رتبه‌ اول در گوگل است، بهتر بشناسند. بیش از ۱۰۰۰ نفر در مسابقه شرکت کردند و به بیش از ۵۰۰ نفر جایزه اهدا شد.

طراحی و اجرای بازی برای بازدیدکنندگان غرفه‌ی تریبون در نمایشگاه الکامپ
هدف بازی و ارتباط آن با خدمات تریبون

در بخش دیگر، عکس وارونه بر این اساس طراحی شده بود که افراد می‌توانستند جایگاه سایت خود را با استفاده از لینک‌سازی، به رتبه‌ یک گوگل برسانند و در این مسیر، تریبون با ارائه انواع روش‌های لینک‌سازی خارجی می‌تواند به آن‌ها کمک کند. بیش از ۴۰۰ نفر با این سازه خلاقانه عکس یادگاری گرفتند و آن را در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کردند.

ثبت تصاویر وارونه در غرفه‌ی تریبون در نمایشگاه الکامپ 1402

در روز سه‌شنبه ششم تیرماه، تریبون کارگاهی را با موضوع «مشکلات حقوقی و قانونی قراردادهای سئو برای فریلنسرها و تیم‌های سئو» با حضور عادل طالبی، مدیرعامل آژانس و آکادمی منظم، برگزار کرد و بیش از ۱۰۰ نفر در آن شرکت کردند. شما می‌توانید ویدئوی کامل این ورکشاپ را در این خبر مشاهده کنید.

ورکشاپ عادل طالبی در غرفه تریبون در نمایشگاه الکامپ 1402

در آخرین روز نمایشگاه، حسین سلاح‌ورزی، رئیس اتاق بازرگانی تهران، از غرفه تریبون بازدید کرد و درباره‌ تقویت اقتصاد دیجیتال و کمک به تسهیل فرایند شرکت‌های دانش بنیان و نوآور صحبت کرد. همچنین محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور به همراه عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات، به غرفه تریبون سر زدند و گفتگویی با آرمان صفایی، مدیرعامل تریبون، درباره‌ ساختار و فعالیت‌های تریبون داشتند.

بازدید حسین سلاح‌ورزی رئیس اتاق بازرگانی تهران از غرفه تریبون در نمایشگاه الکامپ 1402

خبر حضور تریبون در الکامپ را در رسانه‌های زیر بخوانید؛

پیوست
دیجیاتو
آتی‌رسان
اینتیتر
کارنگ
دی‌ام‌برد
صفحه اقتصاد
ایران دکونومی
تولید و اقتصاد

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اشتراک‌گذاری‌:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *