رونمایی از امکان انتشار رپورتاژ آگهی خارجی در تریبون

به‌ روزرسانی شده در ۸ شهریور ۱۴۰۲

|

امکان انتشار رپورتاژ آگهی خارجی در تریبون فراهم شد

یکی از اهداف تریبون این است که بتواند به تمام کسب‌وکارهای ایرانی، چه آن‌هایی که در داخل ایران و چه در خارج از ایران فعالیت می‌کنند، خدمات سئویی ارائه دهد. با اضافه‌شدن امکان انتشار رپورتاژ آگهی خارجی در بیش از ۱۰هزار رسانه بین‌المللی در پنل تریبون، فرصتی فراهم شده است تا کسب‌وکارهای دارای مشتریان غیرایرانی هم بتوانند از مزایای انتشار رپورتاژ آگهی برای بهبود وضعیت سئویی و برندینگی خود استفاده کنند. همچنین، برخی از برندهای بزرگ داخلی، برای افزایش اعتبار برند خود در سطح بین‌المللی نیاز دارند تا در رسانه‌های معتبر خارجی، رپورتاژ آگهی منتشر کنند و از طریق آن بیشتر شناخته شوند.

رونمایی از رپورتاژ خارجی در پنل تریبون

مزایای خرید رپورتاژ آگهی خارجی از تریبون

آشنایی با زبان‌های مختلف برای ارتباط با رسانه‌ها و موضوع پرداخت ارزی از داخل ایران، ۲ چالش بزرگی است که کسب‌وکارها با آن روبه‌رو هستند. به همین دلیل، دسترسی به لیست کاملی از رسانه‌های خارجی و شرایط پرداخت ریالی در تریبون فراهم شده است تا مدیران سایت بتوانند رپورتاژ آگهی موردنیاز خود را بدون دردسر آشنایی با زبان و مشکلات مالی خریداری کنند. علاوه بر این، امکان تولید محتوا به زبان رسانه، از دیگر مزایای همکاری تریبون با کسب‌وکارهاست.

رونمایی از رپورتاژ آگهی خارجی در پنل تریبون

از این پس شما می‌توانید با ورود به پنل تریبون و انتخاب بخش رپورتاژ آگهی خارجی، به رسانه‌های معتبر خارجی در حوزه‌های متنوع دسترسی داشته باشید.

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اشتراک‌گذاری‌:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *