سیستم امتیازدهی تریبون رونمایی شد

به‌ روزرسانی شده در ۱۱ شهریور ۱۴۰۲

|

سیستم امتیازدهی تریبون

تیم تریبون همیشه در تلاش است که خدمات رپورتاژ آگهی را با بالاترین کیفیت به مشتریان ارائه دهد. همان‌طور که می‌دانید، تصمیم‌گیری براساس نظر دیگران به یکی از روتین‌های خرید آنلاین افراد تبدیل شده است، پس حفظ زنجیره انتقال تجربه از خرید یک محصول یا دریافت خدمات می‌تواند کیفیت انتخاب‌های ما را افزایش دهد.

در همین راستا، سیستم امتیازدهی تریبون برای سفارش‌دهندگان رپورتاژ آگهی رونمایی شد تا مشتریان بتوانند تجربه خرید رپورتاژ آگهی از رسانه‌های مختلف را با امتیازدادن به چند شاخص مهم در پنل خود ثبت کنند. در ادامه همراه ما باشید تا با نحوه امتیاز‌دهی رپورتاژ آگهی در پنل تریبون آشنا شوید.

چرا باید به ثبت نظر و سیستم امتیازدهی اهمیت دهیم؟

این روزها انتخاب‌کردن به دلیل رقابت زیاد و گزینه‌های مختلف، یکی از سخت‌ترین کارهاست. نبود اطلاعات دقیق و ناآشنایی افراد با پیداکردن منبع اصلی اطلاعات باعث بی‌اعتمادی و سردرگمی می‌شود. افراد ترجیح می‌دهند برای خرید کوچک‌ترین چیزها هم به دنبال نظرات و تجربه‌های دیگران باشند؛ چه برسد به دریافت خدمات دیجیتال مارکتینگ. در واقع نظرات مشتریان قبلی یکی از بهترین روش‌ها برای بررسی و ارزیابی محصول و خدمات یک کسب‌‌وکار است.

با توجه به اهمیت ثبت نظر درباره یک محصول یا دریافت خدمات در فضای آنلاین، از این پس می‌توانید به رسانه‌هایی که رپورتاژ آگهی شما را منتشر کرده‌اند، امتیاز دهید و تجربه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

معیارهای مهم برای امتیازدهی به رپورتاژ آگهی‌ها

برای به اشتراک‌گذاشتن تجربه انتشار رپورتاژ آگهی‌های خود در رسانه‌ها، باید به چهار شاخص زیر در پنل تریبون امتیاز دهید.

 سرعت رسانه در انتشار

انتشار به‌موقع رپورتاژ آگهی‌ها یکی از فاکتورهای مهم در امتیازدهی به رسانه‌ها است. شما می‌توانید به میزان توجه و سرعت‌العمل رسانه‌های انتخابی برای انتشار رپورتاژ امتیاز دهید.

صرفه به قیمت رسانه

پس از انتشار هر رپورتاژ آگهی می‌توانید به نتیجه‌ای که رپورتاژ منتشرشده برای شما داشته و میزان به‌صرفه‌بودن نتیجه نسبت به هزینه‎‌ انتشار، امتیاز دهید.

دقت رسانه در انتشار

امتیازی که شما در این بخش به یک رسانه می‌دهید به این دلیل است که دقت رسانه در انتشار رپورتاژ آگهی را بسنجید. برای مثال آیا تمام مواردی که شما درخواست کرده‌اید مانند تگ‌ها، تصاویر و لینک‌ها به‌درستی در متن رعایت شده است یا خیر.

خدمات رسانه

در این بخش شما می‌توانید درباره کیفیت کلی خدمات هر رسانه پس از انتشار آگهی نظر دهید. برای مثال این امکان را دارید تا به سرعت ویرایش متن پس از انتشار، انتخاب جایگاه درست برای بازدید بیشتر رپورتاژ، نبود تبلیغات میان‌متنی در رپورتاژ آگهی، لینک‌سازی داخلی مناسب برای رپورتاژ آگهی و هر خدمت دیگر رسانه امتیاز دهید.

نحوه مشاهده امتیاز رسانه‌ها در پنل تریبون

امتیاز هر رسانه‌ها روی کارت آن نوشته شده است. همچنین می‌توانید با کلیک روی «پیشنهاد خریداران»، تمام رسانه‌ها را به ترتیب میزان امتیاز از بیشترین تا کمترین  مشاهده کنید.

پنل تریبون - امتیاز رسانه‌ها

نحوه ثبت امتیاز در تریبون

به بخش رپورتاژهای من بروید و از ستون عملیات برای امتیاز دادن به  هر رپورتاژ منتشرشده خود اقدام کنید.

درج امتیاز برای رسانه در تریبون

کاربران می‌توانند به هر یک از این فاکتور‌ها از ۱(خیلی بد) تا ۵‌ (خیلی خوب) امتیاز دهند و سپس دکمه ثبت را بزنند.

امتیازدهی به رسانه‌ها در پنل تریبون

از این پس، بعد از انتشار رپورتاژ آگهی‌های خود می‌توانید رسانه‌ها را از جهت به‌صرفه‌بودن نسبت به قیمت، کیفیت خدمات، میزان سرعت و دقت در انتشار رپورتاژ آگهی بررسی کنید و تجربه‌های خود را از همکاری با رسانه‌ها با دیگران به اشتراک بگذارید.

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اشتراک‌گذاری‌:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *