همکاری تریبون با موسسه‌های خیریه

به‌ روزرسانی شده در ۲۹ آبان ۱۴۰۲

|

همکاری تریبون با موسسه‌های خیریه

خیریه‌‌ها و سازمان‌های مردم نهاد، مراکزی هستند که در راستای بهبود مشکلات و کمک به گروه‌های مختلف مردم فعالیت می‌کنند؛ مثلا برخی در حوزه تأمین دارو فعالیت می‌کنند و برخی در حوزه آموزش به دنبال تجهیز مدارس و اعطای کمک هزینه تحصیلی هستند. افراد سخاوتمند زیادی در جامعه هستند که بنا بر حس نوع‌دوستی خود علاقه‌مند هستند تا به موسسات خیریه و انجمن‌های خیریه کمک کنند.

در واقع، کمک‌های مردمی و سازمانی به خیریه‌ها، همان مسئولیت اجتماعی است که نشان می‌دهد افراد در مقابل مشکلات جامعه بی‌تفاوت نبوده و برای بهبود شرایط، هرآنچه در توان دارند را به کار می‌گبرند.

مسئولیت اجتماعی شامل طیف وسیعی از فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و خیریه است که از جمله آن‌ها می‌توان به مشارکت در پاکسازی محیط زیست، کمک‌های نقدی و حضور در مراسمات اجتماعی اشاره کرد. این مقوله امروزه فراتر از وظایف فردی رفته و توجه بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها را نیز به خود جلب کرده است.

مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها (CSR) به معنای مسئولیت اجتماعی برندها و انجام کارهای بشردوستانه توسط آن‌هاست. به بیان دیگر، شرکت‌ها به جامعه و فضایی که در آن فعالیت می‌کنند، احساس مسئولیت می‌کنند. در این میان، کمک به خیریه‌‌ها و همکاری با موسسات نیکوکاری در حمایت از حسن فعالیت‌ برند و شهرت آن نقش مهمی دارد.

تریبون با موسسه‌های خیریه چگونه همکاری می‌کند؟

امروزه، علاوه‌ بر اینکه مشتریان ترجیح می‌دهند از برندهایی خرید ‌کنند که در امور کار خیر فعالیت کرده‌اند، بلکه سرمایه‌گذاران و سهامداران، شرکت‌‌ها را از نظر میزان موفقیت در روابط اجتماعی و مشارکت در فعالیت خیرخواهانه نیز ارزیابی می‌کنند. بنابراین برای ایجاد روابط بهتر با جامعه و تصویر ماندگار در ذهن مخاطبان، برندها باید اخبار فعالیت مسئولیت اجتماعی خود را منتشر کنند.

در این راستا، تریبون به سفارش موسسات نیکوکاری رعد و حضر رقیه، از فعالیت‌های خیرخواهانه چند برند با خیریه، گزارشی به‌عنوان مسئولیت اجتماعی تهیه کرده و خبر آن را در رسانه‌های معتبر منتشر کرده است. تصور کنید انعکاس اخبار و تهیه گزارش از فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی توسط شرکت‌ها چقدر می‌تواند برند کسب‌وکارها را بین مخاطبان و مشتریان شناخته‌تر و محبوب‌تر‌ کند و باعث رونق منافع مالی و اقتصادی شود؟ تریبون از تهیه گزارش و تولید محتوا برای فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی تا انتشار و ترویج آن همراه برند کسب‌وکارهاست.

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اشتراک‌گذاری‌:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *