لایو اینستاگرام تریبون و مهناز محمدی از دیجیاتو برای داشتن کمپین موفق - تریبون
لایو اینستاگرام تریبون با دیجیاتو

به‌ روزرسانی شده در ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

|

لایو اینستاگرام تریبون و مهناز محمدی از دیجیاتو برای داشتن کمپین موفق

در این ویدئو از مجموعه لایوهای تریبون سرکار خانم مهناز محمدی از دیجیاتو مهمان ما بودند و در مورد داشتن یک کمپین موفق صحبت کرده‌اند.
برای شروع موارد زیر مطرح شد:

  • از نظر دیجیاتو یک رپورتاژ خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ از نظر نگارشی، تصاویری که انتخاب می‌شود و دیگر مواردی که می‌توانند تاثیر داشته باشند چه هستند؟

رپورتاژی خوب است که حتما از تیتر و میان تیتر استفاده کند، بیش از 1000 کلمه نباشد چون معمولا کاربران حوصله خواندن یک متن طولانی را نخواهند داشت. همچنین به گونه‌ای باشد که هم برای سئوی سایت از آن استفاده شود و هم برای برندینگ، یعنی هر دو هدف را در بر بگیرد.

یک محتوای خوب رپورتاژ باید طوری باشد که نویسنده توانسته باشد نیاز مخاطب را برطرف کند، در واقع فرد نویسنده در آن حوزه متخصص باشد.

  • در مورد پربازدیدترین رپورتاژهای منتشر شده در دیجیاتو صحبت شد:

طبق گفته‌ی خانم مهناز محمدی، رپورتاژ منتشر شده در رابطه با اپلیکشن آموزش زبان به کودکان یکی از پربازدیدترین‌ها بود. در ادامه موارد دیگری را هم مثال زده‌اند و آن‌ها را تجزیه و تحلیل کرده‌اند.

  • مورد دیگری که اهمیت فراوان دارد تیتر یک محتوا است. اگر بتوان تیتر را جوری تهیه کرد که در آن طرح نیاز شکل در ذهن مخاطب شکل بگیرد موفقتر عمل کرده‌ایم.
  • همچنین در مورد اینکه کسب و کارهایی که نمیتوان برای آن محتوای موازی زیادی تولید کرد هم صحبت شد و راهکارهایی نیز ارائه شد که پیشنهاد میکنیم حتما از زبان خود ایشان این موارد را بشنوید.
  • همچنین راهکارهایی برای بستن کمپین برای سایتهای نوپایی که هنوز بودجه‌ی زیادی ندارند هم ارائه شده است که بتوانند با کمترین بودجه بهترین بازدهی را داشته باشند.

اگر مایل باشید در خصوص نوشتار یک محتوای رپورتاژ آگهی موفق بیشتر بخوانید پیشنهاد میکنیم مقاله ما با عنوان آموزش رپورتاژ نویسی اصولی را مطالعه نمایید.

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اشتراک‌گذاری‌:

از اخبار روز سئو و روابط عمومی باخبر باش
آخرین رازهای گوگل درباره رتبه‌بندی سایت‌ها در جدیدترین ایبوک تریبون

برای دریافت رایگان ایبوک فقط روی دکمه زیر کلیک کنید.