پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت

به‌ روزرسانی شده در ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

|

با یکتانت، بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین در ایران، آشنا شوید.

سال‌هاست که تبلیغات دیگر به فضای آفلاین محدود نمی‌شود و مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ در فضای آنلاین از اهمیت خاصی برخوردار است. امروزه تبلیغات هوشمند و شخصی‌سازی شده مورد توجه کاربران و مدیران کسب‌وکارها قرار دارد. پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت با استفاده از هوش مصنوعی و الگوریتم‌های یادگیری ماشین در تلاش است با ارائه خدمات هوشمند به پیشرفت فضای تبلیغات آنلاین در بازار ایران کمک کند. یکتانت فعالیت خود را در زمینه تبلیغات آنلاین از اردیبهشت ۹۶ آغاز کرد. تبلیغات کلیکی بنری و همسان اولین محصولاتی بودند که یکتانت ارائه کرد. اکنون پس از گذشت ۳ سال، یکتانت توانسته است به وسیله همکاری با بیش از ۸۰۰ رسانه وب فارسی و دسترسی به ۱۰۰ میلیون کاربر ایرانی، اعتماد بیش از ده هزار کسب‌وکار مختلف را کسب کند. این مجموعه در حال حاضر ۸ محصول مختلف را ارائه می‌دهد که در بخش بعدی با آن‌ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

خدمات یکتانت

همانطور که گفته شد یکتانت در زمینه تبلیغات آنلاین در وب فارسی فعالیت می‌کند. تمامی محصولات یکتانت نیز به این فضا مربوط می‌شوند. کسب‌وکارهای مختلف می‌توانند به واسطه این پلتفرم در صفحات و سایت‌های پربازدید فارسی تبلیغ کنند. هزینه تبلیغات کسب‌وکارها بر اساس تعداد کلیک کاربران بر روی تبلیغات آن‌ها در صفحات وب محاسبه می‌شود. با توجه به تعرفه‌های مشخص شده به ازای هر کلیک، هزینه تبلیغات و استفاده از محصولات را می‌توان نسبت به هزینه تبلیغات آفلاین (نصب بیلبورد، تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات رادیویی و …) مقرون‌به‌صرفه دانست. تبلیغات همسان، تبلیغات بنری، تبلیغات ریتارگتینگ و ریتارگتینگ محصول، تبلیغات پوش نوتیفیکیشن، تبلیغات موضوعی، تبلیغات کلیدواژه‌ای ۷ محصول مناسب برای کسب‌وکارها و سرویس ریکامندر محصول مناسب برای صاحبان رسانه می‌باشد.

خدمات یکتانت

تبلیغات بنری یک پیام تبلیغاتی جذاب است که در قالب یک طراحی گرافیکی ثابت یا متحرک به کاربران ارائه می‌شود، توجه‌شان را جلب و آنها را به سمت وب‌سایت هدف هدایت می‌کند.

تبلیغات همسان یا تبلیغات نیتیو نوعی از تبلیغات آنلاین هستند که ظاهر و شکل تبلیغات در آن مطابق و مشابه ساختار و ظاهر سایت نمایش‌دهنده است. این تطابق و یکپارچگی تبلیغات با سایت باعث می‌شود کاربر سایت کمتر از دیدن تبلیغات آزرده شده و حتی توجه او به تبلیغات جلب شود.

پوش نوتیفیکیشن یکتانت پیغامی است که بر روی صفحه نمایش موبایل یا دسکتاپ کاربران سایت ظاهر می‌شود. کسب‌وکارها با ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی (تبلیغات پوش نوتیفیکیشن) به مخاطبان خود، پیام‌شان را در یک لحظه به گوش میلیون‌ها کاربر می‌رسانند.

تبلیغات موضوعی یکتانت نوعی جدید از تبلیغات آنلاین است که با استفاده از هوش مصنوعی و روش‌های متن کاوی، محتوای موجود در صفحات مختلف وب را تشخیص می‌دهد و تبلیغات متناسب با موضوع محتوای صفحه را در جایگاه‌های تبلیغاتی صفحه موردنظر به نمایش می‌گذارد.

تبلیغات ریتارگتینگ یکتانت نوعی از تبلیغات آنلاین است که کاربران و افرادی را مورد هدف قرار می‌دهد که در گذشته از وب‌سایت کسب‌وکار تبلیغ‌کننده بازدید کرده‌اند. در تبلیغات آنلاینی که در سراسر وب صورت می‌گیرد، معمولا تبلیغات به صورت اختصاصی و شخصی‌سازی شده به هر مخاطب و کاربر وب نمایش داده نمی‌شود. اما در ریتارگتینگ دسته‌ای از افراد به شکل خاص مورد هدف قرار می‌گیرند.

تبلیغات ریتارگتیگ محصول یکتانت مدلی خاص از ریتارگتینگ است که مناسب کسب‌وکارهایی است که تعداد محصولات بالا و متنوعی دارند. با استفاده از ریتارگتینگ محصول می‌توان مخاطبان هدف را دقیق‌تر هدفگیری کرد.

تبلیغات کلیدواژه‌ای یکتانت نوعی از بازاریابی دیجیتال است که آیتم‌های تبلیغات همسان و بنری را تنها در صفحاتی که کلیدواژه انتخابی شما در آن‌ها ذکر شده است، نمایش می‌دهد.

کسب‌وکارهای مختلف می‌توانند با توجه به نوع صنعت و شرایط و نیاز خود از محصولات یکتانت برای تبلیغات استفاده کنند. اما دیگر محصول یکتانت سرویس ریکامندر است که برای صاحبان وب‌سایت‌ها و رسانه‌ها درنظر گرفته شده است.

ریکامندر یک سرویس هوشمند است که مقالات مرتبط با موضوع هر صفحه را از وب‌سایت شما انتخاب کرده و برای مطالعه به بازدیدکنندگان پیشنهاد می‌کند. هدف سرویس ریکامندر افزایش رضایتمندی بازدیدکنندگان، و در عین حال افزایش ترافیک و درآمد ناشران می باشد.

زیرمجموعه‌های یکتانت

نجوا:

سرویس ایمیل مارکتینگ و ارسال پوش نوتیفیکیشن نجوا اولین زیرمجموعه یکتانت به شمار می‌رود. نجوا با ارائه سرویس ایمیل مارکتینگ و پوش نوتیفیکیشن (حتی به صورت رایگان) در حفظ و نگهداری کاربران و مشتریان کسب‌وکارها تلاش می‌کند. یکتانت به واسطه نجوا در حوزه ریتنشن مارکتینگ نیز ورود کرده است.

تریبون:

پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی تریبون دیگر زیرمجموعه یکتانت است. تریبون نیز به واسطه همکاری با رسانه‌های مختلف وب فارسی، مقرون‌به‌صرفه‌ترین پیشنهادات را برای انتشار رپورتاژ آگهی ارائه می‌کند.

جریان:

جدیدترین زیرمجموعه یکتانت جریان است. جریان پلتفرم تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی است و از لحاظ نوع کسب‌وکار، نسبت به دو زیرمجموعه دیگر بیشترین شباهت را به یکتانت دارد.

تبلیغات هوشمند یکتانت

یکتانت با هدف ایجاد اکوسیستمی سالم و شفاف در فضای تبلیغات آنلاین ایران به وجود آمده است. ارائه تبلیغات به شکل هوشمند سبب می‌شود کسب‌وکارها نتیجه بهتری از تبلیغات خود گرفته و نرخ بازگشت سرمایه بهتری تجربه کنند. از طرف دیگر تولیدکنندگان محتوا و صاحبان رسانه در وب فارسی درآمد بیشتری از تبلیغات کسب کنند و درنهایت مخاطبان فارسی زبان نیز تجربه بهتری از حضور در فضای آنلاین داشته باشند. شما هم می‌توانید از محصولات هوشمند یکتانت برای تبلیغات خود استفاده کنید. اگر وب‌سایت پربازدیدی دارید و به دنبال کسب درآمد از وب‌سایت خود هستید می‌توانید با پلتفرم یکتانت همکاری شفاف و سودمندی را تجربه کنید.

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اشتراک‌گذاری‌:

مطالب مرتبط

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از اخبار روز سئو و روابط عمومی باخبر باش
آخرین رازهای گوگل درباره رتبه‌بندی سایت‌ها در جدیدترین ایبوک تریبون

برای دریافت رایگان ایبوک فقط روی دکمه زیر کلیک کنید.