خبرنامه سئو هفته سوم آذر ۱۴۰۱

منتشر شده در ۱۸ آذر ۱۴۰۱

خبرنامه سئو هفته سوم آذر ۱۴۰۱

تصمیم گرفتیم از این به بعد، محتوای خبرنامه را به‌صورت اختصاصی برای شما تولید کنیم. بنابراین محتوایی که در خبرنامه‌ها مطالعه می‌کنید، در سایر کانال‌های ارتباطی ما منتشر نخواهد شد.

تصویر دسته بندیاخبار گوگل
معرفی فاکتورهای جدید برای رتبه‌بندی

خبری از فاکتورهای جدید رتبه‌بندی به گوش می‌رسد؟

در طی هفته گذشته، شنیده‌ها حاکی از آن بود که گوگل قصد دارد بودجه خزش و خطاهای کراول را به عنوان عاملی برای رتبه‌بندی سایت‌ها درنظر بگیرد؛ اما سایت SearchEngineJournal به نقل از کارشناسان گوگل خبری منتشر کرد.

در این خبر، به فرایند کسب رتبه سایت‌ها که شامل ۳ مرحله کراولینگ (Crawling)، ایندکسینگ (Indexing) و رتبه‌بندی (Ranking) بار دیگر اشاره شد و بر همین استدلال، بودجه خزش و خطاهای کراول به صورت مستقیم در رتبه‌بندی تاثیرگذار نیستند؛ اما غیرمستقیم و در مرحله اول فرایند کسب رتبه سایت‌ها اثر دارند.


تصویر دسته بندیسئوی داخلی
تاثیرگذاری محتوای ویدئویی در فروش کسب‌وکارهای B2B

محتوای ویدئویی، اثرگذار در فروش کسب‌وکارهای B2B

دو کمپانی Ascend2 (شرکت تحقیقاتی در زمینه کسب‌وکارهای B2B) و Brightcove (پلتفرم استریم ویدئو)، از ۳۰۰ فردی که در مرحله تصمیم‌گیری برای خرید از یک کسب‌وکار در حوزه B2B بودند، نظرسنجی کردند و به این نتیجه رسیدند که ویدئو بهترین فرمت برای ارائه محتواست. بیش از ۹۰ درصد پاسخ‌دهندگان بیان کردند که ویدئو تاثیر بسیاری زیادی در جلب اعتماد و تصمیم به خرید آن‌ها از کسب‌وکارهای B2B دارد.


عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اشتراک‌گذاری‌:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *