تقویم، امکان جدید پنل تریبون - تریبون
تقویم پنل تریبون

به‌ روزرسانی شده در ۱۱ شهریور ۱۴۰۲

|

تقویم، امکان جدید پنل تریبون

تیم فنی تریبون به صورت مداوم در تلاش است تا تجربه کاربری بهتری را برای مشتریان رقم بزند و با اضافه کردن ویژگی‌های مختلف شرایط بهتری را برای استفاده آن‌ها فراهم کند. در همین راستا اخیرا ویژگی به پنل اضافه شده که برای کارشناسان سئو و صاحبین کسب‌وکارها می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

زمانی که شما کمپین رپورتاژ آگهی خود را انتخاب می‌کردید و محتوای مناسب برای انتشار در رسانه‌های مدنظرتان تولید می‌شد، نوبت به زمان‌بندی انتشار می‌رسید.

البته در لیست رپورتاژها زمان انتشار برای شما مشخص شده بود؛ اما معمولا کارشناسان سئو از این لیست خروجی می‌گرفتند و در تقویم‌های شخصی خود، زمان انتشار رپورتاژها به همراه وضعیتی که در آن قرار دارند را یادداشت می‌کردند.

ما در تریبون انجام این فرایند را بسیار ساده کردیم تا دیگر نیازی به خروجی گرفتن و وارد کردن در یک دفترچه یا فایل اکسل نباشد و شما بتوانید در همان پنل تریبون تقویم را مشاهده فرمایید. همانطور که در عکس زیر می‌توانید ببینید، در پنل و بخش رپورتاژ (جایی که تمام رپورتاژهای شما در آن نشان داده می‌شود) با زدن دکمه موردنظر به تقویم متصل خواهید شد.

تقویم در پنل تریبون

در تقویم، شما می‌توانید تمام رپورتاژهای خود را به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه نگاه کنید و برای آن‌ها به صورت دقیق و منظم برنامه‌ریزی کنید. این امکان جدید به ویژه برای سئوکارانی که چندین پروژه را به صورت همزمان پیش می‌برند و کسب‌وکارهایی که تعداد زیادی رپورتاژ را قصد دارند منتشر کنند، می‌تواند بسیار کاربردی و مفید باشد.

وجود تقویم علاوه بر اینکه به شما کمک می‌کند که با زمان‌بندی و برنامه‌ریزی بهتری به سراغ انتشار رپورتاژ آگهی بروید، می‌تواند نمای کلی از وضعیت رپورتاژهای شما را نیز در اختیارتان بگذارد. در تقویم، رپورتاژهایی که با رنگ بنفش نمایش داده شده‌اند، در وضعیت «منتشر شده» قرار دارند. رنگ قرمز به معنای آن است که رپورتاژ شما «کنسل شده» یا توسط رسانه «رد شده» است. وضعیت سبز نشان می‌دهد که رپورتاژ شما به «تایید رسانه رسیده» و در صف انتظار قرار دارد. در آخر هم رنگ نارنجی نشان‌دهنده این است که باید رپورتاژ توسط نمایش‌دهنده یا رسانه بررسی و «تایید شود».

به نظر شما این امکان تا چه اندازه می‌تواند کاربردی و مفید واقع شود؟ آیا از چنین قابلیتی تا به حال استفاده کرده‌اید؟ خوشحال می‌شویم اگر نظرات شما در این‌باره را بشنویم.

نمایش تقویم در پنل تریبون

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اشتراک‌گذاری‌:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *