خرید بک لینک دائمی قوی و معتبر با قیمت مناسب و ارزان - تریبون

فروش بک‌ لینک باکیفیت و معتبر

دریافت لینک از رسانه‌های معتبر با کمترین هزینه

به رتبه‌های برتر لینک شو

تخفیف‌های ویژه و تکرارنشدنی بک لینک | از ۲۷خرداد تا ۷تیر | با حضور بیش از ۷۰۰ رسانه معتبر بک لینک

مهلت استفاده : تا یک ماه پس از خرید بک لینک

الف

www.alef.ir

ویژه خرید اول
نامه‌نیوز

www.namehnews.com

ویژه خرید اول
پارس‌نیوز

www.parsnews.com

ویژه خرید اول
خبرفوری

www.khabarfoori.com

ویژه خرید اول
همشهری آنلاین

www.hamshahrionline.ir

ویژه خرید اول

با کد زیر می‌توانید روی کارت‌های مشخص شده، ۱۵٪ تخفیف بیشتر بگیرید.

کد تخفیف: bcl-fp-15

مزایای خرید بک‌ لینک دائمی و قوی

فروش بک لینک

بهبود رتبه در نتایج جستجوی گوگل

با خرید بک‌ لینک می‌توانید به سرعت در صفحه نتایج گوگل بهبود رتبه داشته باشید و خود را به نتایج برتر نزدیک کنید.

افزایش ترافیک ورودی

با وجود لینک‌های شما در سایت‌های پربازدید، کاربران زیادی لینک شما را می‌بینند و احتمال کلیک کردن روی لینک‌ها از سمت آنان زیاد است؛ بنابراین به همین نسبت افزایش ترافیک ورودی نیز خواهید داشت.

خرید بک لینک فالو
خرید بک لینک قوی

افزایش اعتبار سایت

زمانی که از یک سایت معتبر به شما لینک داده می‌شود، گوگل به اعتبار آن به سایت شما هم نگاه ویژه‌تری خواهد داشت و اعتبار بیشتری برای سایت شما درنظر می‌گیرد.

انواع بک‌ لینک

بک‌لینک‌هایی که در تریبون ارائه می‌شوند، همگی از سایت‌های معتبری هستند و به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند:

فالو

بک‌لینک‌های فالو از اعتبار و قدرت بیشتری برخوردارند و اعتبار را از سایت رسانه به سایت مقصد انتقال می‌دهند. همچنین شناسایی آن‌ها برای ربات‌های گوگل هم کار ساده‌ای است.

نوفالو

ربات‌های گوگل از کنار لینک‌های نوفالو به سادگی می‌گذرند و آن‌ها را نادیده می‌گیرند؛ به همین خاطر اعتباری هم از سایت مبدا منتقل نمی‌شود و صرفا کاربران می‌توانند به سایت مقصد سر بزنند و باعث افزایش ترافیک ورودی شوند و به صورت غیرمستقیم روی سئو سایت شما موثر باشند.

متخصصان تریبون در خدمت شما هستند

در تریبون می‌توانید انواع بک‌لینک را در سایت‌های گوناگونی خریداری کنید و با کمک مشاوران و تیم پشتیبانی ما بیشترین میزان تاثیرگذاری را دریافت کنید.
برای ثبت سفارش و مشاهده سایت‌هایی که این خدمات را ارائه می‌کنند، کافیست همین حالا وارد پنل تریبون شوید.

مراحل و نحوه سفارش بک‌ لینک

برای خرید بک‌ لینک کافیست که از طریق دکمه زیر وارد پنل تریبون شوید.
در پنل تریبون به زبانه بک‌لینک وارد شوید و از میان رسانه‌های مختلف پلن موردنظر خود را پیدا کنید.
سپس با انتخاب مدت زمان، جایگاه بک‌لینک در سایت رسانه، خرید خود را انجام دهید.

بک‌لینک

درخواست مشاوره

با پرکردن فرم زیر، از تخفیف‌های جذاب و هیجان‌انگیز بک لینک جا نمی‌مونی

درخواست برگزاری نشست خبری

سوالات متداول

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای گوگل برای تعیین اعتبار و رتبه یک سایت، لینک‌های دریافتی آن از سایر سایت‌ها است. البته باید به خاطر داشته باشید که رفتار طبیعی در دریافت بک‌لینک از یک سایت یا مرتبط بودن آن می‌تواند میزان تاثیرگذاری را افزایش دهد.

گوگل از طریق ابزارهای مختلف مثل الگوریتم پنگوئن موارد مختلفی را بررسی می‌کند و درصورتی‌که روند لینک‌سازی را غیرطبیعی ارزیابی کند، سایت شما را با جریمه مواجه خواهد کرد.

هزینه خرید بک‌لینک به مدت یک ماه در تریبون از 50 هزار تومان شروع می‌شود.

ممکن است بک لینک برای مدت خاصی مورد استفاده قرار گیرد و برخی از بک لینک‌ها تا زمانی که سایت میزبان فعالیت دارد، قابل استفاده است. از این رو به آن بک لینک دائمی می‌گویند. ایجاد و خرید بک لینک دائم برای سایت مانند هر کار دیگری، استانداردهای لازم را نیاز دارد و باید با دقت این کار انجام گیرد. به خصوص زمانی که از بک لینک‌های دائمی استفاده می‌کنید و می‌توانید از این طریق در طول مدت زیادی، بازدیدکنندگان زیادی را به سمت سایت یا وب‌سایت خود هدایت کنید.

بک لینک باعث می‌شود تا توجه گوگل و دیگر موتورهای جستجوگر به سایت شما بیشتر شود و از این طریق در بهبود سئو سایت مؤثر است. همچنین هنگامی که از دیگر سایت‌ها بک لینک می‌گیرید، علاوه بر کسانی که به صورت مستقیم به سایت یا وب‌سایتتان وارد می‌شوند، از دیگر سایت‌ها هم بازدیدکننده به صفحه شما هدایت می‌شود و از این طریق تعداد بازدیدکنندگان سایت به سرعت افزایش می‌یابد. از این رو می‌تواند تأثیر زیادی بر سئو سایت و افزایش ترافیک سایت داشته باشد.

بک لینک سازی در سئو تأثیر زیادی دارد ولی باید این کار به صورت اصولی انجام گیرد تا بتواند مؤثر واقع شود. هر چه سایت معتبرتر باشد و تعداد بازدیدکنندگان بیشتری را در روز داشته باشد، برای بک لینک مناسب‌تر است. علاوه بر این بهتر است سایتی را انتخاب کنید که با زمینه کاری سایتتان متناسب باشد. البته برخی از سایت‌ها در همه زمینه‌ها کار می‌کنند. به عنوان مثال سایت‌هایی که در چند بخش کار می‌کنند، برای چندین زمینه کاری مناسب هستند. قطعاً لینک‌هایی که از سایت‌های معتبر و سئو شده که رنک بالایی دارند به سایت شما منتقل می‌شوند، از نظر گوگل اعتبار بیشتری دارند. از این رو فقط تعداد بک لینک مهم نیست و کیفیت آن‌ها از نظر گوگل نیز ارزشمند است.