اخبار تریبون درباره باشگاه مشتریان

به‌ روزرسانی شده در ۱۱ شهریور ۱۴۰۲

|

درباره باشگاه مشتریان تریبون بدانید

باشگاه مشتریان تریبون امکان جدیدی است که در راستای بهبود رضایتمندی کاربران راه‌اندازی کرده است. هر کاربری که در سایت تریبون ثبت‌نام می‌کند، می‌تواند عضوی از این باشگاه باشد و از مزایای آن بهره‌مند شود. تریبون با هدف ایجاد امکانات بیشتر و قدردانی از اقدامات کاربران این ویژگی جدید را اضافه کرده تا با هر فعالیتی که انجام می‌دهند، پاداشی دریافت کنند.

در باشگاه مشتریان تریبون می‌توانید به ازای اقداماتی مثل ثبت‌نام، خرید رپورتاژ آگهی، خرید پوش و جایگاه، خرید اشتراک نردبون و… امتیاز کسب کنید و با استفاده از امتیازات خود از جوایزی که وجود دارند، بهره‌مند شوید. کاربران عزیزی که از قبل در تریبون ثبت‌نام کردند و  فعالیت داشته‌اند هم امتیازاتشان در باشگاه محفوظ است.

چگونه امتیازاتم را مشاهده کنم؟

داخل پنل هر کاربر میزان امتیازی که دریافت کرده است، نمایش داده‌می‌شود و همچنین در هنگام انجام هر اقدام، امتیازی که از آن دریافت می‌کنید، قابل مشاهده است. در حساب کاربری باشگاه مشتریان ویترینی از جوایز به همراه میزان امتیاز لازم برای دریافت آن جایزه، دیده می‌شود و تاریخچه جوایز دریافتی و امتیازات کسب شده هر کاربر نیز قابل دسترسی هستند.

چطور می‌توانم از جوایز استفاده کنم؟

در ویترین جوایز، با توجه به امتیازی که تاکنون کسب کردید، می‌توانید از خدمات و جوایز مختلف استفاده کنید. بعد از اینکه جایزه موردنظر خود را دریافت کردید، توضیحات چگونگی فعال‌سازی آن به شما نمایش داده می‌شود. به صورت کلی دو نوع جایزه وجود دارد:

  • تخفیف برای استفاده از خدمات تریبون باشد

اگر جایزه دریافتی شما، یکی از خدمات تریبون، مثلا تخفیف ۱۰۰ درصدی برای خرید اشتراک یک ماهه حرفه‌ای نردبون باشد، کافی است در پنل نردبون اشتراک یک ماهه حرفه‌ای را انتخاب کنید تا تخفیف در فاکتور نهایی و زمان پرداخت برای شما اعمال ‌شود بدون آن که نیاز به اقدام دیگری باشد.

  • تخفیف برای استفاده از خدمات سایر کسب‌وکارها باشد

اما اگر جایزه‌ای که انتخاب کردید، مربوط به سایر کسب‌وکارهایی باشد که با تریبون همکاری می‌کنند، بعد از انتخاب جایزه، یک کد تخفیف دریافت می‌کنید و با ارائه کد دریافتی به مجموعه مقصد می‌توانید از خدمات آن کسب‌وکار بهره‌مند شوید.

تریبون با راه‌اندازی باشگاه مشتریان قصد دارد که کاربران از خدمات باکیفیت، با بهترین هزینه استفاده کنند؛ چون معتقد است کاربران تریبون لایق بهترین‌ها هستند. برای عضویت در باشگاه مشتریان تریبون، کافیست همین حالا از طریق لینک زیر ثبت‌نام کنید.

 

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اشتراک‌گذاری‌:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *