به‌ روزرسانی شده در ۱۱ شهریور ۱۴۰۲

|

همه چیز درباره نردبون و کار با آن

نردبون اولین ابزار سئویی تریبون است که در طول چندماهی که از تاریخ عرضه آن می‌گذرد، به 2759 کاربر خدمات ارائه داده است و در حال حاضر حدود 300 کاربر فعال دارد. با استفاده از این ابزار می‌توانید جایگاه و رتبه کلمات کلیدی خود را رصد کنید. اما شاید به این موضوع فکر کرده باشید که چرا باید کلمات کلیدی خود را رصد کنید؟ یا چرا باید از ابزار ایرانی برای انجام این کار استفاده کنید؟

در این مطلب قصد داریم تا توضیحات کاملی در مورد استفاده از نردبون و دلایل انتخاب آن ارائه دهیم تا با دید بهتری بتوانید برای آینده سئویی سایت خود برنامه‌ریزی کنید. پس حتما تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

چرا باید کلمات کلیدی را رصد کرد؟

هر کسب‌وکاری نیاز دارد که کلمات کلیدی مرتبط با موضوع خود را رصد کند؛ چون مهم است که به رتبه‌های برتر گوگل برسد و بیشتر دیده شود و کاربران بیشتری را سمت خود جذب کند. بررسی کلمات کلیدی به سئوکاران کمک می‌کند که استراتژی دقیق‌تری برای سئوی سایت بچینند. به علاوه اگر کلمات کلیدی را دائما بررسی کنید، می‌توانید سریعتر متوجه اشتباهات و خطاهایی رخ داده شوید و قبل از اینکه جایگاه خود را از دست بدهید، آن‌ها را برطرف کنید.

برای اینکه سئوکاران بتوانند به راحتی کلمات کلیدی را رصد کنند، احتیاج دارند که از ابزارها کمک بگیرند. با استفاده از ابزار می‌توانند اطلاعات و داده‌های بیشتر و دقیق‌تری داشته باشند و سایر رقبا را هم در کنار سایت خود بررسی کنند و برای پیشی گرفتن از آن‌ها دنبال راهکارهای مناسب بگردند. زمانی که با بهره‌گیری از ابزار مناسب کلمات کلیدی خود را ارزیابی کنید و وضعیت رقبا را هم در آن کلمات زیر نظر قرار دهید، می‌توانید برای نیاز کاربران پاسخ جامع‌تر و مفیدتری آماده کنید.

در ادامه ویدیویی برای شما تهیه کردیم که در آن به صورت کامل کار با پنل نردبون را می‌توانید مشاهده کنید و صفر تا صد ایجاد یک پروژه در آن را یاد بگیرید:

مزایای نردبون نسبت به ابزارهای خارجی

ابزارهای مختلفی برای رصد کلمات کلیدی وجود دارند که خدمات متنوعی را ارائه می‌دهند. تعداد زیادی از این ابزارها، ابزارهای خارجی هستند که برای استفاده از آن‌ها باید هزینه پرداخت کنید؛ اما همانطور که احتمالا می‌دانید، تحریم‌ها و سایر مشکلاتی که برای ایرانیان وجود دارد، می‌تواند استفاده از این ابزارها را دشوار کند.

نردبون مزایایی دارد که می‌تواند به انتخاب اول شما تبدیل شود. این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • به تفکیک موبایل و دسکتاپ آمار را به شما نشان می‌دهد. (ممکن است رتبه در هرکدام از آن‌ها متفاوت باشد)
  • دیگر با مشکلات پرداخت ارزی و گران شدن ارز برای خرید اشتراک مواجه نخواهید شد و با قیمتی بسیار ارزان‌تر از همتای خارجی می‌توانید کلمات خود را رصد کنید.
  • می‌توانید در یک نمودار رنگی دامنه خود را با رقبا مقایسه کنید
  • در آن امکان انتخاب بازه موردنظر خود را در تمامی صفحات دارید و می‌توانید از تمامی آن‌ها به صورت پی‌دی‌اف (PDF) و اکسل (Exel) خروجی بگیرید.
  • می‌توانید گزارش رتبه‌ها را به صورت روزانه در ایمیل خود دریافت کنید.
  • امکان دسته‌بندی کردن و ستاره‌دار کردن کلمات کلیدی هم در پنل این ابزار فراهم است.
  • یادداشت‌گذاری روی نمودار مقایسه هم امکان دیگری است که با نظر مخاطبان ایجاد شده است.

پلن‌های خرید نردبون

برای استفاده از خدمات نردبون پلن‌های متنوعی در اختیار شما قرار گرفته است و هرشخصی می‌تواند با توجه به نیاز خود و کسب‌وکاری که دارد، پلن موردنظر خود را انتخاب کند. نردبون شامل سه پلن رایگان، حرفه‌ای و سازمانی است که به شکل یک ماهه و یکساله می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید و کلمات کلیدی موردنظر خود را زیر نظر داشته باشید. المانی که در این سه پلن تفاوت ایجاد می‌کند، محدودیت در تعداد کلمه کلیدی است. در ادامه جزئیات بیشتری از این پلن‌ها را می‌توانید مشاهده کنید.

کلام آخر

نردبون ابزار سئویی است که برای راحتی کابران و سئوکاران ایرانی ایجاد شده است تا بتوانند اطلاعات درست و دقیقی از کلمات کلیدی موردنظر خود را در موقعیت مکانی ایران دریافت کنند و در این مدت، سعی کردیم تا با شناسایی نیازهای مخاطبان، ابزار نردبون را بهبود بخشیم تا بتواند پاسخگوی آن‌ها باشد. امیدواریم که شما هم با این ابزار بتوانید برای بهبود سئوی سایت خود استفاده کنید و با نظرات و پیشنهادات خود به ما کمک کنید تا ابزار بهتری را در اختیار شما قرار دهیم.

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اشتراک‌گذاری‌:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *