اضافه شدن امکان تمدید بک‌ لینک به پنل تریبون

به‌ روزرسانی شده در ۱۱ شهریور ۱۴۰۲

|

امکان تمدید بک‌ لینک به پنل تریبون اضافه شد

خرید بک لینک یکی از مهم‌ترین اقدامات سئویی است که به طور پیوسته انجام می‌شود تا هرکسب‌وکاری بتواند با ارسال سیگنال‌های مثبت به گوگل، سایت معتبر و قابل‌اعتمادی به نظر بیاید. از آنجایی که طول عمر برخی از بک لینک‌ها مانند بک لینک Sitewide کوتاه‌مدت است و فقط برای بازه خاصی خریداری شده‌اند.

در پنل تریبون، کاربران امکان خرید بک لینک از یک ماه تا یک سال را دارند. در نتیجه به دلیل محدودیت زمانی، فراموشی تاریخ انقضای بک لینک‌ها و اقدام به خرید مجدد آن‌ها، یکی از دغدغه‌های همیشگی کاربرانی است که از بک لینک‎‌های سایت‌واید (Sitewide) استفاده می‌کنند.

با اضافه‌شدن ویژگی تمدید بک لینک در پنل تریبون، کاربران می‌توانند تا ۱۰ روز قبل از پایان زمان بک لینک، از تاریخ انقضای آن مطلع شوند.

در این مدت، گزینه‌ای به نام «تمدید بک لینک» در صفحه سفارش‌ پنل فعال خواهد شد و کاربران با کلیک روی آن می‌توانند پلن‌های مختلف همان بک لینک خریداری‌شده را مشاهده کنند.

تمدید بک لینک در پنل تریبون

در صورتی که موجودی پنل کافی باشد، بک لینک‌ با همان عنوان و انکرتکست مجدد ساخته می‌شود و هزینه آن خودکار از حساب کم خواهد شد. بلافاصله بعد از تمدید، به رسانه اطلاع داده خواهد شد که بک لینک قبلی دوباره خریداری شده است. در غیر این صورت، کاربران به صفحه افزایش موجودی هدایت خواهند شد.

از این پس شما می‌توانید فقط با ۲ کلیک، بک لینک‌های مناسب خریداری‌شده را تمدید کنید و بدون دردسر آن‌ها را خریداری کنید.

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اشتراک‌گذاری‌:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *