تفاهم‌نامه همکاری تریبون با سازمان ملی کارآفرینی ایران
تفاهم‌نامه همکاری تریبون با سازمان ملی کارآفرینی ایران

به‌ روزرسانی شده در ۸ شهریور ۱۴۰۲

|

تفاهم‌نامه همکاری با سازمان ملی کارآفرینی ایران

در تاریخ ۱۶فروردین۱۴۰۲، جلسه‌ای با هدف امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان ملی کارآفرینی ایران و پلتفرم دانش‌بنیان تریبون با حضور محمدرضا راوند، دبیرکل سازمان و آرمان صفایی، مدیرعامل تریبون برگزار شد.

محمدرضا راوند، دبیرکل سازمان، ضمن تاکید بر تاثیرات مثبت تفاهم‌نامه برای طرفین، همکاری با تریبون را فصل جدیدی از ارتباط سازمان ملی کارآفرینی ایران به عنوان نهاد فرادستی تشکل‌های زیست‌بوم کارآفرینی و فناوری دانست و برای همکاری‌های راهبردی و برگزاری نشست‌های مشترک، اعلام آمادگی کرد.

صفایی، مدیرعامل تریبون، این همکاری را آغازی برای توسعه هرچه بیشتر ارتباطات رسانه‌ای و برندسازی کسب‌وکارهای عضو اتاق بازرگانی ایران دانست و ابراز امیدواری کرد تا این همکاری بتواند تاثیر حتی اندکی در شنیده‌شدن هرچه بیشتر صدای بخش خصوصی کشور، در لایه‌های تصمیم‌ساز حاکمیت داشته باشد.

لازم به ذکر است، سازمان ملی کارآفرینی ایران به منظور مشارکت بیشتر کارآفرینان در تدوین، اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های توسعه کارآفرینی، نوآوری و فناوری تشکیل شده است. این سازمان در ایجاد هماهنگی و تعامل بیشتر بین نهاد‌های دولتی و حاکمیتی با بخش خصوصی و کارآفرینان نیز تلاش می‌کند.

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اشتراک‌گذاری‌:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *