کمک به زلزله زدگان خوی

به‌ روزرسانی شده در ۸ شهریور ۱۴۰۲

|

حضور تریبون در «کمپین خوی»

اوایل بهمن ماه سال ۱۴۰۱ بود که خبری هولناک، دل تمامی هم‌وطنان‌مان را به درد آورد. زلزله‌ای ۵/۹ ریشتری که در شهرستان خوی واقع در استان آذربایجان غربی اتفاق افتاد و خسارت‌های زیادی را برجای گذاشت.

شدت زلزله باعث تخریب بسیاری از خانه‌ها در شهرستان خوی و روستاهای اطراف آن شد و مردم مجبور بودند که در سرمای شدید به خیابان‌ها پناه ببرند. در چنین شرایطی اشخاص، نهادها و سازمان‌ها باید دست به دست یکدیگر دهند و به اندازه توان خود برای عبور از این شرایط دشوار کمک کنند.

در همین راستا، اکوسیستم استارت‌آپی ایران هم دست به کار شد تا در جهت تامین رفاه هم‌وطنان در شهرستان خوی گام کوچکی بردارد. ایده اولیه «کمپین خوی» توسط شرکت «پادرو» مطرح شد و کسب‌وکارهایی مثل تریبون، دیوار، دیجی‌کالا، اسنپ، فلایتیو، زرین پال، آچارباز، دکترتو، تکنولایف، زیتل، فناپ تلکام، فناپ تک، زیتل، پارسا، فناپ، پرداخت بانک پاسارگاد و ماهکس همراه شدند تا بیش از ۱۰۰۰ قلم کالا مانند چادر، پتو، بخاری برقی، لباس، اقلام خشک خوراکی و بهداشتی و داروی سرماخوردگی را به دست مردم زلزله‌زده خوی و شهرهای اطراف آن برسانند.

تریبون در راستای مسئولیت اجتماعی خود، در «کمپین خوی» شرکت کرد تا به تامین نیازهای مردمی که در دمای چند درجه زیر صفر در چادرها زندگی می‌کنند، با توزیع بسته‌های بهداشتی کمکی کرده باشد.

امیدواریم به زودی اتفاقات مثبتی در این منطقه رخ دهد و با کمک مردم و مسئولین، افراد زلزله‌زده خوی بتوانند هرچه سریع‌تر در پناهگاه‌های امن‌تری زندگی کنند. تریبون به نوبه خود از تمامی کسب‌وکارهایی که در این کمپین یاری رساندند، کمال تشکر را دارد.

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اشتراک‌گذاری‌:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *