تریبون حامی پانزدهمین رویداد روابط عمومی الکترونیک
تریبون حامی پانزدهمین رویداد روابط عمومی الکترونیک

به‌ روزرسانی شده در ۸ شهریور ۱۴۰۲

|

حضور تریبون به عنوان حامی همایش روابط عمومی الکترونیک

پانزدهمین رویداد روابط عمومی الکترونیک در تاریخ ۲۴بهمن سال ۱۴۰۱ در هتل المپیک تهران با موضوع «هوش مصنوعی، انسان طبیعی و روابط‌ عمومی فراگیر» برگزار شد.

این رویداد که ابتدا قرار بود در اول بهمن ماه برگزار شود، به گفته بهروز تقی‌پور، دبیر همایش روابط عمومی الکترونیک، به دلیل شرایط جوی و تعطیلی سازمان‌ها و ارگان‌ها و همچنین تاکید بر صرفه‌جویی در مصرف حامل‌های انرژی به ویژه گاز به تعویق افتاد و به روز دوشنبه ۲۴بهمن موکول شد.

هدف تریبون از شرکت در پانزدهمین رویداد روابط عمومی الکترونیک

تریبون با شرکت در پانزدهمین رویداد روابط عمومی الکترونیک، حمایت خود را از تولید دانش در حوزه روابط عمومی اعلام کرد. معمولا در این همایش‌ها پژوهشگران و محققان فعال در حوزه روابط عمومی حضور دارند و تریبون با حمایت از این رویدادها در واقع از رشد و توسعه علمی حوزه روابط عمومی حمایت می‌کند.

همچنین در این رویداد، پرسشنامه مربوط به اولین گزارش جامع روابط عمومی در ایران هم توزیع شد تا تریبون بتواند با اطلاعات کامل‌تری گزارش خود را منتشر کند.

در این همایش به اهمیت هوش مصنوعی در دنیای کنونی و نقشی که در حوزه روابط عمومی می‌تواند ایفا کند پرداخته شد و سخنرانان مختلفی حول این موضوع صحبت کردند.

هوش مصنوعی، روابط عمومی متفاوتی را خلق می‌کند

سعیدرضا عاملی، استاد گروه ارتباطات دانشگاه تهران و عضو کمیته علمی پانزدهمین رویداد روابط عمومی الکترونیک در بخشی از این همایش مقاله‌ای با موضوع «کنش‌گری روابط‌عمومی مبتنی بر هوش محاسباتی، یادگیرنده، منطق فازی و منعطف نسبت به نظام احتمالات» را ارائه داد.

عاملی در این مقاله به مفهوم هوش مصنوعی و ویژگی‌های آن بر اهمیت حضور در حوزه‌های ارتباطی به ویژه روابط عمومی پرداخته بود. او در ارائه خود اشاره کرد که

«روابط عمومی هوش مصنوعی» در واقع جایگزینی برای روابط عمومی انسانی و طبیعی است که قدرت تامین ارتباطات و ارائه خدمات مرتبط با روابط عمومی را دارد.

همچنین افراد دیگری هم در این رویداد مقالات خود را ارائه دادند که از جمله آن‌ها می‌توان به ارائه مینا نظری با موضوع «چگونه هوش مصنوعی ساختار روابط عمومی و ارتباطات را متحول می‌سازد؟»، مریم سلیمی با موضوع «هوش مصنوعی، روابط عمومی داده محور و هوشمند» و مریم حاجی اسمعیلی و مرتضی کللی خورموجی، مهدی کرمی و مهرشاد کاکاسلطانی با موضوع «راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در تشخیص کلمات کلیدی سایت» اشاره کرد.

در انتهای رویداد نیز، پنلی با مدیریت حمید ضیایی‌پرور و با محوریت «کاربرد هوش مصنوعی در داده‌کاوی برای روابط عمومی» برگزار شد و جزئیات بیشتری از این موضوع مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اشتراک‌گذاری‌:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *