گزارش دوره دوم ریبون

به‌ روزرسانی شده در ۱۱ شهریور ۱۴۰۲

|

گزارش دوره دوم ریبون

مسئولیت اجتماعی یکی از موضوعات مهمی است که از طرف شرکت‌های بزرگ در سراسر دنیا مورد توجه قرار می‌گیرد. شرکت‌ها در حوزه‌های مختلفی شروع به فعالیت‌های خیرخواهانه و داوطلبانه می‌کنند. برای ما تریبونی‌ها هم همیشه این دغدغه وجود داشت و دوست داشتیم در راستای مسئولیت اجتماعی، فعالیتی را به نفع صنعت و حوزه کاری خود انجام دهیم. به همین خاطر، ریبون را به‌عنوان مسئولیت اجتماعی تریبون معرفی کردیم. در ریبون قصد داریم با آموزش‌های تخصصی بستر اشتغال‌زایی و درآمدزایی افراد کم‌توان جسمی‌حرکتی را فراهم کنیم.

دوره اول ریبون با موضوع آموزش تولید محتوا و مباحث سئویی آن در اسفند ۱۴۰۰ برگزار شد. در انتهای دوره، ۵ نفر از شرکت‌کنندگان در بخش نویسندگان فریلنسر پلتفرم محتوای تریبون مشغول به فعالیت شدند.

 دوره دوم آموزش‌ ریبون (خرداد ماه ۱۴۰۱) با هدف آموزش و تربیت کارشناس پشتیبانی و فروش با همکاری دوباره موسسه خیریه رعد برگزار شد. مانند دوره گذشته، اطلاع‌رسانی و ارزیابی اولیه شرکت‌کنندگان از سمت رعد پیگیری شد.

با توجه به تجربه‌هایی که در برگزاری دوره اول به دست آوردیم، کیفیت فرآیند مصاحبه و پذیرش افراد را افزایش دادیم و مراحل بیشتری را برای بهبود سطح اطلاعاتی و مهارتی افراد در نظر گرفتیم. متقاضیان پس از مصاحبه اولیه برای دوره پیش‌نیاز انتخاب شدند. سرفصل‌های دوره پیش‌نیاز شامل یادگیری مهارت‌های نرم و سخت بودند که به‌صورت آفلاین به افراد ارائه شد. بعد از ارزیابی، تعدادی از افراد به دوره آموزش‌های تئوری دعوت شدند. در نهایت، بعد از آموزش‌های آنلاین تئوری، افراد باید برای انتخاب در دوره ۱ ماهه کارآموزی آزمون بدهند.

در دوره دوم ریبون، شرکت‌کنندگان ۳۰ ساعت آموزش تخصصی را سپری کردند و مباحثی مانند آشنایی با اصطلاحات و مفاهیم، شناخت مشتری و انواع بیزینس‌ها، مهارت‌های ارتباط با مشتری و مجموعه در این دوره آموزش داده شده شد. همچنین در این دوره، مسئولیت هدایت و آموزش نیرو‌ی متخصص فروش و پشتیبانی بر عهده مینا ملکی، مدیر ارشد اجرایی تریبون و لیلا مهربخش، سرپرست تیم فروش تریبون بود.

دوره دوم ریبون با ثبت ‌نام ۱۵۰ نفر شروع شد. ۳۸ نفر در مصاحبه اولیه قبول شدند و ۲۳ نفر به دوره تئوری راه پیدا کردند. در مرجله ارزیابی نهایی، از میان ۱۵ نفر، ۹ نفر برای کارآموزی تریبون انتخاب شدند. در حال حاضر، ۸ نفر از افراد آموزش‌دیده با تیم فروش و پشتیبانی تریبون همکاری می‌کنند.

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اشتراک‌گذاری‌:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *