روایت تریبون از رویداد لحظه گرگ‌ومیش - کندو 26
روایت تریبون از رویداد لحظه گرگ‌ومیش

به‌ روزرسانی شده در ۱۱ شهریور ۱۴۰۲

|

روایت تریبون از لحظه گرگ‌ومیش

کندو دورهمی دوستانه‌ای است که با هدف انتقال تجربه‌ در زمینه سئو با حضور جمعی از متخصصان فضای دیجیتال نظیر مدیران و کارشناسان ارشد سئو و دیجیتال‌ مارکتینگ کسب‌وکارهای موفق ایران برگزار می‌شود. برگزاری این رویداد به‌صورت ماهانه و برای همه شرکت‌کنندگان و فعالان این حوزه آزاد است.

تریبون در کندو ۲۶ افتخار داشت تا در کنار برندهای بزرگ دیگر به‌عنوان یکی از حامیان این رویداد حضور داشته باشد. در این راستا، تریبون در چاپ کتاب“کلاف محتوا” با آکادمی وبسیما مشارکت داشته و آن را به شرکت‌کنندگان و مهمانان رویداد هدیه داده است.

شرکت‌کنندگان کندو 26؛ کندو گرگ‌ومیش

شرکت‌کنندگان کندو ۲۶؛ کندو گرگ‌ومیش

کندو ۲۶، در روز جمعه ۴شهریور و در سالن آمفی‌تئاتر باغ کتاب تهران با بیش از 500 نفر شرکت‌کننده برگزار شد و از یک پنل گفت‌وگو و ۳ ارائه تخصصی تشکیل شده بود. در پنل گفت‌وگو، امیر اسماعیلی مدیر خلاقیت وبسیما میزبانی ۴ مهمان ویژه، مرتضی امیری (مدیر مارکتینگ بیت۲۴)، پوریا غفاری (مدیر مارکتینگ آیتول) و محمد شهپری (مدیر مارکتینگ اوکی اکسنج) را برعهده داشت. مهمانان این بخش درباره جایگاه سئو در تعیین اهداف بازاریابی دیجیتال، هزینه بودجه و برنامه‌ریزی کمپین‌های دیجیتال صحبت کردند.

ارائه‌دهندگان پنل تخصصی کندو ۲۶

موضوع محتوای ارائه‌دهندگان با ریزبینی خاصی انتخاب شد تا همه شرکت‌کنندگان از محتوای تجربه‌محور بهره‌مند شوند. افراد زیر ارائه پنل تخصصی را بر عهده داشتند:

  • یوسف فراهانی، مدیر واحد محتوا و کپی‌رایتینگ علی‌بابا با موضوع «چرا محتواها شکست می‌خورند»
  • لقمان آوند، مدیر و بنیان‌گذار سون‌لرن با موضوع «وقتی میلی‌ثانیه‌ها هم مهم هستند»
  • میلاد شولی، مدیر ارشد سئو دیوار با موضوع «راهنمای عملی توسعه سیستم سئو در شرکت‌ها»

تیم تریبون در رویداد کندو 26

شبکه‌سازی؛ بهترین بهانه حضور در رویداد

میزبان این رویداد، آقای امین اسماعیلی در همان ابتدای برنامه بسیار تاکید داشت که کندو همواره فضایی ایده‌آل برای شبکه‌سازی، گفت‌وگو و ایجاد روابط کاری جدید است و باید از این فرصت پیش‌آمده نهایت استفاده را کرد. او توضیح داد که رنگ کارت افراد شرکت‌کننده متناسب با اطلاعاتی است که در زمان ثبت نام پر کرده‌ است. هر رنگی شرایط و تمایل به استخدام یا تیم‌سازی فرد را نشان می‌دهد. همچنین برای اینکه افراد حاضر در رویداد بتوانند سوالات تخصصی خود را از ارائه‌دهندگان بپرسند، زمان معینی را در جایگاه ویژه‌ای در نظر گرفته بودند تا شرکت‌کنندگان با خیالی آسوده با افراد مدنظرشان ارتباط برقرار کنند. همیشه شرایط متفاوت و جذاب کندو ۲۶ به گونه‌ای است که هیچ‌کسی دست خالی از شبکه‌سازی بیرون نخواهد رفت.

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اشتراک‌گذاری‌:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *