خرید رپورتاژ آگهی نمناک با تخفیف ویژه از تریبون
رپورتاژ آگهی نمناک

به‌ روزرسانی شده در ۱۶ بهمن ۱۴۰۲

|

نکات ثبت رپورتاژ آگهی سایت نمناک

افراد برای این که بتوانند بازدید سایت خود را در موتورهای جستجو افزایش دهند و نتایج وب سایت خود را در گوگل بهبود ببخشند می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند. یکی از مهم‌ترین شیوه‌هایی که برای افزایش ترافیک سایت مؤثر بوده و می‌تواند باعث بهبود وضعیت سئوی سایت شود تبلیغات است. انتخاب شیوه تبلیغاتی درست باعث می‌شود تا شما به عنوان مدیریت کسب و کار بتوانید در یک دوره زمانی مناسب به نتیجه‌ی دلخواه خود نزدیک شوید.

در میان شیوه‌های تبلیغاتی دیجیتالی یکی از شیوه‌هایی که مورد توجه مدیران قرار گرفته است رپورتاژ آگهی بوده که این روزها بازدهی بسیار مناسبی دارد. رپورتاژ آگهی اگر در سایت‌های معتبر و با ارزش قرار گیرد می‌تواند تأثیر بسیار زیادی برای وضعیت کلی وب سایت داشته باشد. استفاده از رپورتاژ آگهی می‌تواند اطلاعات مناسبی را به مخاطب بدهد که این امر باعث جلب اعتماد وی می‌شود. با استفاده از رپورتاژ آگهی مناسب می‌توان خدمات وب سایت را به راحتی به کاربران معرفی کرد.

رپورتاژ آگهی در نمناک

نمناک به عنوان یکی از وب سایت‌های پربازدید ایرانی شناخته می‌شود که از سال 1391 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده است. این وب سایت در نخستین روزهای فعالیت خود با ارائه مطالب خانواده محور توانسته است در بین پربازدید‌ترین وب سایت‌های ایرانی قرار بگیرد. با گذشت چندین سال از تأسیس وب سایت نمناک دامنه‌ی فعالیت این سایت، گسترش پیدا کرده است. برای قرار دادن رپورتاژ در این وب سایت بهتر است نکات کلیدی و مهمی را رعایت کنید تا زودتر به نتیجه‌ی مطلوب دست پیدا کنید.

وب سایت نمناک دارای رتبه‌ی 4 ایران است که این امر می‌تواند نشان از قدرتمند بودن دامنه و صفحات این سایت باشد. با نگاه کردن به الکسای جهانی این وب سایت می‌توان متوجه این موضوع شد که رتبه 206 جهانی را به خود اختصاص داده است. نمناک دارای حدود 13 هزار لینک کلیدی بوده که به عنوان یک وب سایت معتبر برای درج رپورتاژ آگهی است. در آخرین بررسی‌های انجام شده می‌توان متوجه شد که بیش از 90 درصد کاربران این وب سایت از طریق موتورهای جستجو نظیر گوگل وارد سایت شده‌اند که این آمار نشان از اعتبار سئوی سایت دارد.

رپورتاژ نمناک

مزیت خرید رپورتاژ آگهی سایت نمناک

وب‌سایت نمناک یکی از 10 سایت برتر ایران است که این امر می‌تواند نشان از قدرتمند بودن دامنه و صفحات این سایت داشته باشد. با نگاه کردن به رتبه سیمیلاروب نمناک می‌توان متوجه شد که چه جایگاهی در رده سایت‌های دنیا دارد. در آخرین بررسی‌های انجام شده می‌توان متوجه شد که بیش از 90 درصد کاربران این سایت از طریق موتورهای جستجو نظیر گوگل وارد سایت شده‌اند و همین باعث‌شده تا فضای مناسبی را در اختیار افرادی که قصد انتشار رپورتاژ آگهی دارند، قرار دهد.

خصوصیت آگهی‌های رپورتاژی که در نمناک موثر بوده‌اند

برای این که بتوانید تأثیرگذاری بیشتری بر روی وب سایت خود دریافت کنید و اگر قصد دارید رپورتاژ آگهی را در وب سایت نمناک قرار دهید بهتر است به برخی از اصول نگارش رپورتاژ آگهی توجه کنید که بدین شرح است:

شما می‌توانید در هر رپورتاژ 4 لینک فالو به یک دامنه (فقط یک سایت) داشته باشید. از اسم برند و یا وب‌سایت خود در داخل تیترها استفاده نکنید زیرا باعث عدم طبیعی بودن و همچنین کاربر پسند نبودن می‌شود که انجام این امر توسط سردبیر نمناک نیز رد می‌شود. رپورتاژها در نمناک به صورت مطالب عادی خود سایت منتشر می‌شود پس حتماً دقت داشته باشید که بهتر است در داخل فایل خود چند گزینه زیر را داشته باشید :

  • لیستی از کیورد های مرتبط
  • متادسکریپشن
  • عکس شاخص
  • h1 تا h4
  • تایتل اصلی
  • تصاویر و همچنین آلت و تایتل برای تصاویر
  • خلاصه‌ای یک خطی از متن کلی
  • تیترها بیش‌تر از 45 حرف نباشند

اهمیت درج رپورتاژ آگهی در نمناک

با توجه به وضعیت فعلی وب سایت که در بالا به آن اشاره داشتیم، قطعاً متوجه این موضوع شده‌اید که وب سایت نمناک به عنوان یکی از وب سایت‌های معتبر و قدرتمند ایرانی شناخته شده که برای درج رپورتاژ آگهی بسیار مناسب است. اگر شما به عنوان مدیر کسب و کار بخواهید وضعیت سئو و لینک بیلدینگ وب سایت خود را بهبود ببخشید استفاده از خدمات رپورتاژ آگهی وب سایت نمناک توصیه می‌شود.

وب سایت نمناک با دارا بودن کاربران وفادار یک محل مناسب برای نمایش تبلیغات شما به صورت معرفی کالا و خدمات کسب و کار است. در حالت کلی توصیه می‌شود که متون خود را به‌صورت سئو شده در یک فایل ورد با رعایت کامل ساختار ارسال نمایید.

نحوه خرید رپورتاژ آگهی از سایت نمناک

برای خرید رپورتاژ آگهی از سایت نمناک، می‌توانید به پنل خود در تریبون وارد شوید (اگر حساب کاربری ندارید، نیاز است که ابتدا فرآیند ثبت‌نام را انجام دهید). سپس با جستجوی نام «نمناک» در قسمت سرچ، از پلن‌های موجود این سایت انتخاب کنید. با خرید رپورتاژ از نمناک 600 امتیاز باشگاه مشتریان نیز (پس از انتشار) دریافت خواهید کرد.

رپورتاژهای خریداری‌شده از سایت نمناک چه زمانی منتشر می‌شوند؟

از زمانی که رپورتاژ خود را بارگذاری می‌کنید تا تایید نهایی سردبیر و انتشار مطلب شما بین 1 تا 3 روز کاری ممکن است به طول بی‌انجامد.
سایت نمناک در چه زمینه‌هایی رپورتاژ منتشر می‌کند؟
سایت نمناک به دلیل حفظ کیفیت رپورتاژها و ثابت نگه‌داشتن بازخورد خوب مطالب منتشرشده خود، در موضوعات زیر رپورتاژ آگهی منتشر نمی‌کند:

  • خرید فالوور اینستاگرام
  • مطالب مربوط به تلگرام و سایر اپلیکیشن‌های فیلترشده
  • مطالب مربوط به تتو
  • توهین به قومیت‌ها و ادیان
  • مطالب درمان اعتیاد
  • ارز دیجیتال
  • امور زندگی
  • سرمایه‌گذاری
  • مهاجرت

به غیر از موارد فوق که ممنوع هستند و در هرصورتی رد می‌شوند؛ موضوعاتی که در ادامه آن را ذکر می‌کنیم، نیاز به مجوز دارند و بدون جواز، رپورتاژشان در نمناک منتشر نخواهند شد:

  • مطالب مربوط به حوزه پزشکی
  • فروش اقساطی خودرو
  • مطالب مربوط به خرید و فروش واحدهای مسکونی، ویلا
  • کسب‌وکارهای حوزه قالیشویی
  • کسب‌وکارهای حوزه باربری
  • و تمامی فروش‌ها و پرداخت‌های آنلاین نیز نیازمند ارائه ای‌نماد هستند.

کلمات ممنوعه سایت نمناک برای انتشار رپورتاژ آگهی

اگر در تیتر و محتوای خود از صفات تفضیلی مثل برترین، بهترین و… استفاده کنید، رپورتاژ شما توسط سایت نمناک مورد تایید قرار نمی‌گیرد. همچنین در عنوان اصلی، عنوان پاراگراف اول و در تیترهای داخلی محتوا نیز از نام برند و سایت خود نباید استفاده کنید. (مگر اینکه برند شما شناخته‌شده باشد مثل دیجی‌کالا، اسنپ و…)

چه نوع رپورتاژهایی در سایت نمناک قابل انتشار هستند؟

مطالب داخل سایت نمناک در دسته‌بندی‌های مرتبط منتشر می‌شوند. برای محتوای خود 900 کلمه، 3 تصویر و 4 لینک فالو می‌توانید داشته باشید.

شروط سایت نمناک برای انتشار رپورتاژ آگهی

نمناک نیز درست مانند سایر رسانه‌های پربازدید و مطرح قوانین و شرایط مخصوص خود را دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لینک در تیتر اصلی و خلاصه مطلب نمی‌تواند درج شود.
  • حتما هر مطلب باید دو عنوان حداکثر 6 کلمه‌ای داشته باشد.
  • اندازه تصویر شاخص باید با ابعاد 250*300 و تصاویر داخل مطلب 600*600 باشد.
  • حتما باید یک خلاصه (180 کاراکتر یا 45 کلمه) داشته باشید.
  • از سوی نمناک تاییدیه مستقیم در محتوا نباید نوشته شود.
  • با رعایت شئونات اسلامی باید 2 عکس در بین متن خود استفاده کنید.
  • رپورتاژها حتما باید لینک داشته باشند و بدون لینک مطلبی در نمناک منتشر نمی‌شود.
  • رپورتاژهای جنسی در صفحه اصلی نمایش داده نمی‌شوند.
  • اگر لینک دانلود اپلیکیشن قرار داده می‌شود، حتما باید به گوگل‌پلی یا کافه‌بازار باشد.
  • بعد از تایید و انتشار رپورتاژ، امکان ویرایش متن وجود ندارد. (به همین خاطر قبل از انتشار، لینک پیش‌نویس برای تبلیغ‌کننده ارسال می‌شود تا بعد از تایید منتشر شود.)
در تریبون بخوانید : خرید رپورتاژ آگهی

سخن پایانی

در دنیای پر رقابت امروزی برای ماندن در کورس رقابت بهتر است به دنبال استفاده از شیوه‌های نوین لینک سازی باشید. در زمینه لینک سازی باید بدانید که انتخاب وب سایت معتبر و قدرتمند می‌تواند به شما در ساختن یک لینک سازی مناسب کمک کند. مدیران کسب و کارهای مختلف برای معرفی و ارائه خدمات خود باید به دنبال تبلیغات هدفمند باشند. یکی از شیوه‌هایی که می‌توان در آن وضعیت ترافیک وب سایت را بهبود بخشید استفاده از رپورتاژ آگهی است.

اگر شما بخواهید رپورتاژ آگهی خود را به صورت بهینه در وب سایت نمناک قرار دهید استفاده از چند نوع انکرتکست برای یک url در یک متن قطعاً باعث کم‌تر شدن تأثیر و حتی بی تأثیر شدن رپورتاژ شما خواهد شد به عنوان مثال توصیه می‌شود که کسانی در زمینه قالی‌شویی فعالیت می‌کنند تمامی کلمات خود را به صفحه اصلی و یا یک پیج مشخص ندهند بلکه با استفاده از لندینگ‌های مختلف و کلمات مختلف لینک‌سازی انجام دهند. از مقالات یونیک برای لینک سازی در وب‌سایت‌های رپورتاژ آگهی استفاده کنید اما قسمتی را که قصد دارید لینک بگذارید سعی کنید که از سایت خود کپی کنید، به عنوان مثال چند پاراگراف یونیک بنویسید و بعد در جای مرتبط پاراگرافی از سایت خود را کپی کرده تا طبیعی جلوه داده شود.

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اشتراک‌گذاری‌:

مطالب مرتبط

2 پاسخ

  1. سلام
    ممنون از مطلبتون
    دنبال یک استاندارد و چکلیست در مورد نحوه تهیه ریپورتاژ هستم
    مثلا همین مورد حداقل تعداد کلمات و جزییات دیگه
    اگر مطالبی در این باره دارید ممنون میشم بفرمایید

    1. سلام مجید عزیز
      وقتت به خیر
      پیشنهاد میکنیم ایبوکمون با عنوان اقدامات لازم پیش از انتشار رپورتاژ آگهی رو مطالعه کنی و نظرت رو در خصوص اینکه آیا برات مفید بود یا خیر با ما در میان بگذاری.
      https://www.triboon.net/e-book/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از اخبار روز سئو و روابط عمومی باخبر باش
آخرین رازهای گوگل درباره رتبه‌بندی سایت‌ها در جدیدترین ایبوک تریبون

برای دریافت رایگان ایبوک فقط روی دکمه زیر کلیک کنید.